Hoppa till innehåll
Professionals Nord Rekrytering AB logotyp

Junior Business manager till konsultförmedlare

Ansök nu
Om du trivs i en roll med många kontaktytor där dina projektledaregenskaper kommer väl till pass kan vi ha rollen för dig. Vi söker nu en Junior Business Manager/ Säljkoordinator till vår kund med start i början av november. Välkommen in med din ansökan!

Om tjänsten
Vår kund är en snabbväxande konsultförmedlare inom tech och fungerar som en koordinator mellan konsultmarknaden och konsultköparna. Denna tjänst är ett vikariat initialt till 31/5-2025 och du kommer att vara anställd som konsult via oss på Professionals Nord. I rollen som Junior Business Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att stötta säljorganisationen inom ett affärsområde med koordinering och hantering av inkommande uppdrag från start till mål. Du kommer att ingå i ett team om tre personer och kontoret är beläget i centrala Stockholm.

Arbetsuppgifter
  • Hantera/ mottaga inkommande förfrågningar från ramavtalskunder
  • Vara den första att ta emot inkommande konsultuppdrag från kunder inom affärsområdet som bland annat innefattar dess största ramavtalskunder
  • Administrera inkommande uppdrag i interna system
  • Genom interna system och fördela, administrera och koordinera dessa uppdrag vidare
  • Ha dialoger med inköpare och linjechefer gällande inkommande uppdrag
  • Ständigt från start till mål under ett pågående uppdrag ha kontakt/ dialog med ansvarig beställare hos kunden. Begära in mer info kring uppdrag, ge feedback genom processer och be om feedback gällande konsulter som har presenterats
  • Vara den som offererar konsulter enligt korrekta förhållanden för den givna kunden (ramavtalsförhållanden). Detta kan ske via email eller diverse olika system som kunden valt att använda
  • Boka intervjuer och följa intervjuprocessen till beslut
  • Koordinera processen kring intervjubokning när väl kunden valt att gå vidare till intervjustadiet med någon/ några av de presenterade konsulterna
  • Hantera grundläggande delar när det är dags att skriva avtal samt följa upp när det är dags att förlänga avtal
  • Uppföljning under pågående uppdrag - följa upp med kunden hur det går för konsulten
Vi söker dig som
  • Tidigare har arbetat inom en roll som innehållit administration, projektledning, service eller säljkoordination
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då kommunikationen kan ske på båda språken
  • Har en gymnasieutbildning
  • Har goda datakunskaper
Som person ser vi att du är duktig på att strukturera upp ditt arbete och är serviceminded. Vi tror att du är duktig på att samarbeta med andra och har en orädd inställning till nya arbetsuppgifter.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse men så snart som möjligt
Omfattning: Heltid, till och med 31/5 2025.
Placering: Centralt i Stockholm

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Kontaktperson
Paula Rosén
Email
Sista ansökningsdag
19 okt. 2023 (20 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi vet av erfarenhet att du som medarbetare är den viktigaste resursen för företagen. Därför arbetar vi med kvalité och personlig matchning till alla våra tjänster för att hitta rätt jobb för dig. Hos Professionals Nord finns en gedigen branscherfarenhet och en gemensam vision - Att skapa och bibehålla arbetstillfällen!

Liknande jobb

Fler från samma arbetsgivare