

PARMACO SÖKER FLEET MANAGER
Drömmer du om att göra skillnad? Vill du vara med och bygga ett mer hållbart samhälle? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med lager och logistikflöden? Trivs du i en snabbfotad och kreativ miljö? Då hoppas vi att du fortsätter läsa!
Parmaco fortsätter sin storsatsning i Sverige och söker nu en Fleet Manager till Stockholm!
Bakgrund
Parmaco är ett snabbt växande företag inom den modulära byggbranschen. Vi erbjuder och hyr ut premiumlokaler anpassade för lärande, jobb, omsorg, boende samt försvar.
Våra dynamiska byggnader är flexibla, hållbara och skräddarsydda efter våra kunders unika behov. Lokalerna kan öka såväl som minska i storlek efter behov samt flyttas och återanvändas över tid. Med verksamhet i flera länder och branschledande i Finland samt över 30 års erfarenhet levererar Parmaco byggnader av hög kvalitet för att möta specifika kundkrav.
Nuläge & framtid
Vi befinner oss i stark tillväxt i Sverige med målet att inom fyra år fyrdubbla vår omsättning. Vi ska växa organiskt genom utveckling och med stort kund- och hållbarhetsfokus.
Vi kan klä det i fina ord, men egentligen är det rätt enkelt: Framtiden är föränderlig med allt vad det innebär. Vårt premium-koncept är anpassat därefter. Vi har arbetat i trettio år, miljontals ackumulerade arbetstimmar med att förädla ett hållbart långsiktigt sätt att bygga, oavsett hyresperiod. Vi tror lösningarna kommer att fungera som katalysator och med tiden förändra hur Sverige ser på byggande. Vi hoppas du vill följa med oss på vår resa!
Tjänsten
Parmaco Sverige har framtiden i sikte och söker dig som vill vara ansvarig för företagets lager- och logistikprocesser. I arbetet ingår ett övergripande ansvar för att organisera, optimera och hantera vårt inventeringssystem samt att registrera lagertransaktioner. Du kommer att samordna och samarbeta med våra andra avdelningar för att uppnå effektiva logistik- och förvaltningsflöden.
I dina ansvarsområden ingår även att upprätta och löpande utvärdera våra förvaltningsavtal samt att säkerställa att fastighets- och byggnadsrelaterade lagar, regler samt föreskrifter följs. I denna roll rapporterar du till Project Director och utgår från våra nya lokaler i Hammarby Sjöstad.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Vi söker dig med relevant högskole- eller yrkesutbildning alternativt motsvarande kunskap erhållen genom arbetslivserfarenhet. Du har några års erfarenhet från att jobba i en liknande roll och att hantera lager och logistikflöden. Vi ser att du har goda kunskaper i Microsoft Dynamics eller motsvarande system.
Med bakgrund av dina tidigare erfarenheter har du en god förmåga att analysera data och dra slutsatser för att förbättra processer och resultat. Du har en stark problemlösningsförmåga och goda kommunikationsfärdigheter för att samarbeta med olika intressenter på ett framgångsrikt sätt. Då engelska är koncernspråk ser vi att du har en mycket god kommunikationsförmåga i svenska och engelska.
Vi ser det som meriterande om du har teknisk kunskap inom byggnadssystem och underhåll samt ett intresse för AI-frågor.
Personliga egenskaper
Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har en mycket god analytisk och administrativ förmåga. I ditt dagliga arbete är du pådrivande och strukturerad och kan väga olika intressen mot varandra för att se till helheten och ta beslut.
Givetvis har du även en god känsla för service och kvalitet. Dina framgångsfaktorer är att du är ordningsam, lösningsorienterad och kommunikativ med en förmåga, att i samarbete med andra, driva arbetet framåt.
Då Parmaco är i en uppbyggnadsfas i Sverige ser vi också att du är nyfiken och inte räds att all struktur inte finns på plats ännu. Hos oss får du möjlighet att påverka och bygga upp från starten!
Vi erbjuder dig
Parmaco erbjuder dig en trygg och stabil arbetsplats med finansiellt starka ägare som värnar om dig som medarbetare. Här ges du frihet under ansvar att på ett självständigt sätt styra ditt arbete med stöd från kollegor i en avslappnad atmosfär.
Hos oss får du vara med och sätta din prägel och påverka din roll i en snabbväxande sektor och i ett bolag i tillväxt.
För mer information och ansökan
I denna rekrytering samarbetar Parmaco med Real Competence. Du söker genom att gå in på www.realcompetence.se och klicka på "Lediga Jobb". Vi behandlar ansökningarna löpande så sök snarast, dock senast den 9 oktober 2023. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Michaela Axelsson på michaela.axelsson@realcompetence.se
Parmaco fortsätter sin storsatsning i Sverige och söker nu en Fleet Manager till Stockholm!
Bakgrund
Parmaco är ett snabbt växande företag inom den modulära byggbranschen. Vi erbjuder och hyr ut premiumlokaler anpassade för lärande, jobb, omsorg, boende samt försvar.
Våra dynamiska byggnader är flexibla, hållbara och skräddarsydda efter våra kunders unika behov. Lokalerna kan öka såväl som minska i storlek efter behov samt flyttas och återanvändas över tid. Med verksamhet i flera länder och branschledande i Finland samt över 30 års erfarenhet levererar Parmaco byggnader av hög kvalitet för att möta specifika kundkrav.
Nuläge & framtid
Vi befinner oss i stark tillväxt i Sverige med målet att inom fyra år fyrdubbla vår omsättning. Vi ska växa organiskt genom utveckling och med stort kund- och hållbarhetsfokus.
Vi kan klä det i fina ord, men egentligen är det rätt enkelt: Framtiden är föränderlig med allt vad det innebär. Vårt premium-koncept är anpassat därefter. Vi har arbetat i trettio år, miljontals ackumulerade arbetstimmar med att förädla ett hållbart långsiktigt sätt att bygga, oavsett hyresperiod. Vi tror lösningarna kommer att fungera som katalysator och med tiden förändra hur Sverige ser på byggande. Vi hoppas du vill följa med oss på vår resa!
Tjänsten
Parmaco Sverige har framtiden i sikte och söker dig som vill vara ansvarig för företagets lager- och logistikprocesser. I arbetet ingår ett övergripande ansvar för att organisera, optimera och hantera vårt inventeringssystem samt att registrera lagertransaktioner. Du kommer att samordna och samarbeta med våra andra avdelningar för att uppnå effektiva logistik- och förvaltningsflöden.
I dina ansvarsområden ingår även att upprätta och löpande utvärdera våra förvaltningsavtal samt att säkerställa att fastighets- och byggnadsrelaterade lagar, regler samt föreskrifter följs. I denna roll rapporterar du till Project Director och utgår från våra nya lokaler i Hammarby Sjöstad.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Ansvar för att organisera och optimera lager- och logistikprocesser för företaget
- Hantera inventeringssystem och säkerställa noggrann registrering av lagertransaktioner
- Koordinera och samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa smidig hantering
- Hantera och samordna löpande och planerat underhåll av lager och inventering
- Samarbeta med interna och externa intressenter kring förvaltningsrelaterade frågor
Vi söker dig med relevant högskole- eller yrkesutbildning alternativt motsvarande kunskap erhållen genom arbetslivserfarenhet. Du har några års erfarenhet från att jobba i en liknande roll och att hantera lager och logistikflöden. Vi ser att du har goda kunskaper i Microsoft Dynamics eller motsvarande system.
Med bakgrund av dina tidigare erfarenheter har du en god förmåga att analysera data och dra slutsatser för att förbättra processer och resultat. Du har en stark problemlösningsförmåga och goda kommunikationsfärdigheter för att samarbeta med olika intressenter på ett framgångsrikt sätt. Då engelska är koncernspråk ser vi att du har en mycket god kommunikationsförmåga i svenska och engelska.
Vi ser det som meriterande om du har teknisk kunskap inom byggnadssystem och underhåll samt ett intresse för AI-frågor.
Personliga egenskaper
Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har en mycket god analytisk och administrativ förmåga. I ditt dagliga arbete är du pådrivande och strukturerad och kan väga olika intressen mot varandra för att se till helheten och ta beslut.
Givetvis har du även en god känsla för service och kvalitet. Dina framgångsfaktorer är att du är ordningsam, lösningsorienterad och kommunikativ med en förmåga, att i samarbete med andra, driva arbetet framåt.
Då Parmaco är i en uppbyggnadsfas i Sverige ser vi också att du är nyfiken och inte räds att all struktur inte finns på plats ännu. Hos oss får du möjlighet att påverka och bygga upp från starten!
Vi erbjuder dig
Parmaco erbjuder dig en trygg och stabil arbetsplats med finansiellt starka ägare som värnar om dig som medarbetare. Här ges du frihet under ansvar att på ett självständigt sätt styra ditt arbete med stöd från kollegor i en avslappnad atmosfär.
Hos oss får du vara med och sätta din prägel och påverka din roll i en snabbväxande sektor och i ett bolag i tillväxt.
För mer information och ansökan
I denna rekrytering samarbetar Parmaco med Real Competence. Du söker genom att gå in på www.realcompetence.se och klicka på "Lediga Jobb". Vi behandlar ansökningarna löpande så sök snarast, dock senast den 9 oktober 2023. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Michaela Axelsson på michaela.axelsson@realcompetence.se
Mer info
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
09 okt. 2023 (16 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
Inom koncernen arbetar idag cirka 250 personer och i den svenska organisationen ett 20-tal personer med olika uppgifter inom bland annat produktion, design, planering, försäljning och administration. Vi är en uppskattad, eftertraktad och pålitlig samarbetspartner och vår expertis ger också våra kunder ekonomiska fördelar.
Parmaco är en marknadsledande och samhällsviktig aktör inom uthyrning av flexibla byggnader som befinner sig i en spännande tillväxtfas. Vi bygger, hyr ut och säljer anpassningsbara byggnader för en rad sektorer, inklusive offentliga byggnader, skolor, sjukvårdsinrättningar och kontorslokaler.
Med verksamhet i flera länder och över 30 års erfarenhet levererar Parmaco byggnader av hög kvalitet för att möta specifika kundkrav.
Parmaco är en marknadsledande och samhällsviktig aktör inom uthyrning av flexibla byggnader som befinner sig i en spännande tillväxtfas. Vi bygger, hyr ut och säljer anpassningsbara byggnader för en rad sektorer, inklusive offentliga byggnader, skolor, sjukvårdsinrättningar och kontorslokaler.
Med verksamhet i flera länder och över 30 års erfarenhet levererar Parmaco byggnader av hög kvalitet för att möta specifika kundkrav.