

Projektadministratör till börsnoteratbolag i Stockholm
Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta som projektadministratör och vara delaktiga i bolagets större projekt vilket sätter krav på dig att du har tidigare erfarenhet av uppföljning av budget och har god erfarenhet av planering och dokumentation. Du har tidigare arbetat i affärssystemet SAP med ekonomiadministration. Du kommer att arbeta nära projektledaren och vara en nyckelroll för administrering under hela projektets gång.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter men begränsa inte till:
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet från administrativa roller och har erfarenhet att tidigare arbeta i projekt. Vi tror att du som person har lätt att samarbeta med andra och tycker om att ha mycket kontaktytor. Att vara noggrann faller sig naturligt för dig och du har tidigare arbetat självständigt med att sätta upp strukturer och processer för att driva arbetet framåt. Då det är ett internationellt bolag talar och skriver du obehindrat på engelska samt svenska. Om du har tidigare systemkunskap i SAP är det meriterande. Du har goda kunskaper i Officepaketen.
Du erbjuds
Du erbjuds ett konsultuppdrag med omgående start som förväntas löpa till årsskiftet. Vår kund har sitt kontor i norra Stockholm. Du kommer att vara anställd hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och arbeta hos vår kund i norra Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Arbetstiderna är normalt förlagda måndag till fredag mellan 08:00 och 17:00 med möjlighet med både flex-och hybridlösning.
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Mikaela Danilovic på mikaela.danilovic@jurek.se.
Du kommer arbeta som projektadministratör och vara delaktiga i bolagets större projekt vilket sätter krav på dig att du har tidigare erfarenhet av uppföljning av budget och har god erfarenhet av planering och dokumentation. Du har tidigare arbetat i affärssystemet SAP med ekonomiadministration. Du kommer att arbeta nära projektledaren och vara en nyckelroll för administrering under hela projektets gång.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter men begränsa inte till:
- Skapa fakturor och initiera fakturering
- Kostandsprognoser
- Dokumentation av projekt
- Kontrollering av budget
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet från administrativa roller och har erfarenhet att tidigare arbeta i projekt. Vi tror att du som person har lätt att samarbeta med andra och tycker om att ha mycket kontaktytor. Att vara noggrann faller sig naturligt för dig och du har tidigare arbetat självständigt med att sätta upp strukturer och processer för att driva arbetet framåt. Då det är ett internationellt bolag talar och skriver du obehindrat på engelska samt svenska. Om du har tidigare systemkunskap i SAP är det meriterande. Du har goda kunskaper i Officepaketen.
Du erbjuds
Du erbjuds ett konsultuppdrag med omgående start som förväntas löpa till årsskiftet. Vår kund har sitt kontor i norra Stockholm. Du kommer att vara anställd hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och arbeta hos vår kund i norra Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Arbetstiderna är normalt förlagda måndag till fredag mellan 08:00 och 17:00 med möjlighet med både flex-och hybridlösning.
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Mikaela Danilovic på mikaela.danilovic@jurek.se.
Mer info
Kontaktperson
mikaela danilovic
Telefon
Email
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Sista ansökningsdag
15 juni 2023 (11 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.