

Jurek söker Office Manager för rekrytering och konsultuppdrag
Office Manager för kommande uppdrag
Vi söker dig som vill arbeta som Office Manager för kommande uppdrag och rekryteringar. För att lyckas i rollen ser vi att du tidigare har arbetat inom reception och är fullt bekväm med att använda teknik och digitala verktyg för att underlätta administrationen på kontoret. Du är en självgående person som kan ta initiativ och hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Som Office Manager kommer du att ha ansvar för en rad olika arbetsuppgifter. Dina arbetsuppgifter kan bland innefatta, men begränsas inte till;
För att vara framgångsrik i rollen som Office Manager brinner du för service och mötet med människor. Du har har lätt för att skapa relationer och är bra på att utveckla samt förbättra den dagliga driften och servicen på kontoret. Du är en positiv person som har öga för detaljer och kan vid en stressad situation prioritera rätt arbetsuppgifter. Du har mycket god vana av att arbeta i Officepaket, olika ärendesystem och talar samt skriver obehindrat på både svenska och engelska.
Om du är en driven och organiserad person och vill göra en verklig skillnad på olika arbetsplatser, tveka inte att ansöka till oss idag!
Om Jurek rekrytering och bemanning
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, Life Science, HR, administration samt marknad och management. När du skickar in din intresseanmälan för nya uppdrag eller tjänster nedan, hamnar du i vårt nätverk och kan matchas med konsultuppdrag eller fasta tjänster.
Alla aktuella tjänster/uppdrag - följ oss gärna på vår hemsida www.jurek.se och på LinkedIn.
Vi söker dig som vill arbeta som Office Manager för kommande uppdrag och rekryteringar. För att lyckas i rollen ser vi att du tidigare har arbetat inom reception och är fullt bekväm med att använda teknik och digitala verktyg för att underlätta administrationen på kontoret. Du är en självgående person som kan ta initiativ och hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Som Office Manager kommer du att ha ansvar för en rad olika arbetsuppgifter. Dina arbetsuppgifter kan bland innefatta, men begränsas inte till;
- Verksamhetsdrift av kontor
- Avtal
- Kalenderhantering
- Personalansvar
- Leverantörsansvarig
- Ansvarig för mötesverksamheten
För att vara framgångsrik i rollen som Office Manager brinner du för service och mötet med människor. Du har har lätt för att skapa relationer och är bra på att utveckla samt förbättra den dagliga driften och servicen på kontoret. Du är en positiv person som har öga för detaljer och kan vid en stressad situation prioritera rätt arbetsuppgifter. Du har mycket god vana av att arbeta i Officepaket, olika ärendesystem och talar samt skriver obehindrat på både svenska och engelska.
Om du är en driven och organiserad person och vill göra en verklig skillnad på olika arbetsplatser, tveka inte att ansöka till oss idag!
Om Jurek rekrytering och bemanning
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, Life Science, HR, administration samt marknad och management. När du skickar in din intresseanmälan för nya uppdrag eller tjänster nedan, hamnar du i vårt nätverk och kan matchas med konsultuppdrag eller fasta tjänster.
Alla aktuella tjänster/uppdrag - följ oss gärna på vår hemsida www.jurek.se och på LinkedIn.
Mer info
Kontaktperson
Felicia Pettersson
Telefon
Email
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Sista ansökningsdag
07 okt. 2023 (6 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.