Avonova Hälsa söker en Executive Assistant till Stockholm
Avonova Hälsa söker nu en ambitiös Executive Assistant som har erfarenhet från och trivs i en assistentroll med många och varierande arbetsuppgifter.
Ansvarsområden och uppgifter
Du kommer stötta vår VD och koncernledning, men också hjälpa till med olika frågor kopplat till vårt trevliga kontor på Klarabergsviadukten 90, helt nära Centralstationen.
Exempel på dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet från en liknande roll. Du har troligen en eftergymnasial utbildning och är mycket bekväm att skriva både på engelska och svenska. Du är bra på att planera din tid på ett effektivt sätt, besitter eget driv, kan prioritera och brinner för service och support. Andra egenskaper som är kännetecknande för dig är självgående, noggrann, positiv, nyfiken och flexibel.
Att arbeta proaktivt är en naturlig del av ditt arbete och du har en väl utvecklad kommunikativ förmåga och kan anpassa din kommunikation mot olika personer och sammanhang. Vidare har du mycket goda kunskaper i Officepaketet, framför allt Power Point, och har generell lätt att lära nya system.
Ansöka
I den här rekryteringen samarbetar Avonova med Jurek Recruitment & Consulting. Du söker tjänsten via annonsen på jurek.se och intervjuer kommer att ske löpande varför vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar per mejl utan hanterar enbart ansökningar som kommer in via ansökningslänken.
Du är varmt välkommen med din ansökan!
Kontakt
Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Ylva Ottosson på ylva.ottosson@jurek.se alt 073-391 41 08 eller rekryteringskonsult Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se 070-696 67 10
Ansvarsområden och uppgifter
Du kommer stötta vår VD och koncernledning, men också hjälpa till med olika frågor kopplat till vårt trevliga kontor på Klarabergsviadukten 90, helt nära Centralstationen.
Exempel på dina arbetsuppgifter
- Arrangera fysiska möten
- Optimera CEO´s kalender
- Resebokningar och utläggsredovisningar
- Boka möten och aktiviteter med bland annat styrelse och ägare
- Arrangera off-site-möten
- Office management
- Ta fram PowerPoint-presentationer och förbereda annan dokumentation inför möten
- Skriva protokoll och action-listor från möten
Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet från en liknande roll. Du har troligen en eftergymnasial utbildning och är mycket bekväm att skriva både på engelska och svenska. Du är bra på att planera din tid på ett effektivt sätt, besitter eget driv, kan prioritera och brinner för service och support. Andra egenskaper som är kännetecknande för dig är självgående, noggrann, positiv, nyfiken och flexibel.
Att arbeta proaktivt är en naturlig del av ditt arbete och du har en väl utvecklad kommunikativ förmåga och kan anpassa din kommunikation mot olika personer och sammanhang. Vidare har du mycket goda kunskaper i Officepaketet, framför allt Power Point, och har generell lätt att lära nya system.
Ansöka
I den här rekryteringen samarbetar Avonova med Jurek Recruitment & Consulting. Du söker tjänsten via annonsen på jurek.se och intervjuer kommer att ske löpande varför vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar per mejl utan hanterar enbart ansökningar som kommer in via ansökningslänken.
Du är varmt välkommen med din ansökan!
Kontakt
Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Ylva Ottosson på ylva.ottosson@jurek.se alt 073-391 41 08 eller rekryteringskonsult Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se 070-696 67 10

Sök jobbet
Sista ansökningsdag
10 dec. 2023 (8 dagar kvar)
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Kontaktperson
Ylva Ottosson
Email
Telefon

Om arbetsgivaren
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Fler jobb från samma arbetsgivare
Liknande Jobb