Hoppa till innehåll
Ansök nu
Arbetsuppgifter

Som Administratör är du det administrativa expertstödet inom inköpsenheten. En stor del av uppdraget innebär att självständigt fungera som support till alla anställda med mycket intern och extern kommunikation, bland annat via inköpsenhetens funktionsbrevlåda. Du ansvarar för inköpsenhetens diarieföring, både löpande och av större projekt. Du gör sekretessbedömningar och utlämnande av handlingar samt annan dokumenthantering i upphandlingsprocessen. Du arbetar också med registervård och innehållet i vår kunds IT-verktyg och Intranät. I rollen ingår även samordning av möten och konferenser, ansvar för agendor och att föra mötesanteckningar. Vi tycker det är viktigt att ha kul på jobbet och är övertygade om att vi tillsammans gör varandra bättre!

Kvalifikationer
  • Du har en avslutad och godkänd gymnasieutbildning.
  • Du har några års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete.
  • Du har erfarenhet av att ha arbetat i en koordinerande kundservice roll med dokumenthantering.
  • Du är en van användare av Office paketet.
  • Du är flytande i svenska, i såväl tal som skrift.
  • Meriterande om du arbetat med registratur i offentlig sektor.
Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen som Administratör så ser vi att du gillar att ha många kontaktytor samt gillar att bygga relationer. Du är en god kommunikatör, serviceinriktad och gillar att hjälpa andra. Du kan sköta ditt arbete självständigt och är alltid noggrann, strukturerad och organiserad. För att trivas här så så gillar du också att arbeta utifrån givna ramar och rutiner, men kan snabbt ställa om mellan olika arbetsuppgifter om det skulle behövas.

När du blir en av oss

Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder bland annat en digital lösning som hjälper våra medarbetare att hitta verktyg för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.

Lön

Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid, kontorstider med möjlighet till att arbeta hemifrån ca 50%. Vår kund önskar start omgående och uppdraget sträcker sig till 2023-09-30. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande.
Mer info
Kontaktperson
Johanna Johansson
Telefon
Email
Sista ansökningsdag
18 juni 2023 (12 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!

Vår kund är ett av landets största bostadsföretag med närmare 60 000 hyresgäster. I mer än 80 år har de varit med och utvecklat staden, och skapat hem och bostadskvarter åt stockholmarna. Vill du vara med och utveckla Stockholm? Våd kund är stolta över att bygga och förvalta hållbara bostäder och bostadsområden åt alla stockholmare. Här är kunden verkligen i centrum. Vill du bli en del av en arbetsplats där man jobbar med något så viktigt som människors hem och där man vågar testa nya saker?

Liknande jobb

Fler från samma arbetsgivare