

Dansktalande kundsupport
Gordon Delivery är ett startup-företag med målsättning att helt förändra serviceupplevelsen för e-handeln till både konsumenter och detaljhandlare samt digitalisera last-mile-flödet. Modellen bygger på att professionella och serviceinriktade personer, så kallade Gordoneerer, levererar varor till konsumenter samtidigt som Gordon stödjer handlare genom hela leveransprocessen - från mottagen order till nöjd kund.
Du tillhör operations teamet som består av 15 kollegor som tror på och stöttar varandra och som vill att du ska ha de bästa förutsättningarna för att förverkliga dina arbetsuppgifter. Tjänsten är på heltid där arbetstider enligt schema förekommer under kvällar samt helgdagar, du arbetar således varannan lördag eller söndag samt 1-2 kvällar i veckan.
Arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail samt i Gordon Deliverys egenutvecklade IT-system. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till deras kunder och förare. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad men de handlar bland annat om ruttoptimering, schemaläggning, trafikövervakning och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden och föraren är informerad under hela processen.
Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet. Gordon Deliverys målsättning är att agera snabbt emot sina kunder där du tillsammans med ditt team kommer vara nyckelpersoner i den tillväxt som företaget befinner sig i.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Övrig information
Varmt välkommen med din ansökan!
Du tillhör operations teamet som består av 15 kollegor som tror på och stöttar varandra och som vill att du ska ha de bästa förutsättningarna för att förverkliga dina arbetsuppgifter. Tjänsten är på heltid där arbetstider enligt schema förekommer under kvällar samt helgdagar, du arbetar således varannan lördag eller söndag samt 1-2 kvällar i veckan.
Arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail samt i Gordon Deliverys egenutvecklade IT-system. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till deras kunder och förare. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad men de handlar bland annat om ruttoptimering, schemaläggning, trafikövervakning och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden och föraren är informerad under hela processen.
Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet. Gordon Deliverys målsättning är att agera snabbt emot sina kunder där du tillsammans med ditt team kommer vara nyckelpersoner i den tillväxt som företaget befinner sig i.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
- Minst två års arbetslivserfarenhet av bemötande med andra människor, exempelvis från restaurang, pedagogik, studier eller butik
- Meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsverktyg
- Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
- God system- och datorvana
- För att söka in måste du prata något av dessa språk: Norska, Danska, Finska
Övrig information
- Start: Omgående
- Plats: Stockholm
- Lön: Enligt överenskommelse
Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
15 okt. 2023 (23 dagar kvar)