Vill du vara med och bygga Sveriges bästa servicedesk? Som supporttekniker hos oss får du arbeta i ett team av passionerade kollegor, i en växande och händelserik atmosfär när vi bygger en helt ny servicedesk. Fusion har 2 år i rad vunnit pris för Sveriges bästa servicedesk och tillsammans med dig vill vi göra det igen.
Du kommer att få vara med från start i en ny servicedesk, där du i din roll är första kontakten gentemot slutanvändare och hjälper dem med deras IT problem. Dina primära arbetsuppgifter kommer att ge support via telefon och chatt.
Med ditt genuina intresse för människor och IT ser vi att du har lätt att förstå och prata med människor, alltid är redo att hjälpa där din kompentens behövs. Både gentemot slutanvändare och dina medarbetare.
Arbetsuppgifterna kan exempelvis innebära:- Supporta slutanvändare i IT-relaterade frågor
- Felsökning av nätverk och skrivare
- Felsökning av mjuk och hårdvaruproblem
- Registera alla ärenden i ärendesystem enligt fastslagen rutin
- Skapa/ta bort användarkonton samt administerar behörigheter
Vi söker dig som har:- Gymnasiekompetens, med fördel inom IT, eller tidigare erfarenhet från IT-support,
- Kreativitet och förmåga att förbättra, testa och utvärdera, samt lösa problem,
- Kunskap inom exempelvis Windows Server, Active Directory, Microsoft 365 samt nätverk och hårdvara,
- Förmåga att obehindrat kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska
Detta är en konsultroll där du kommer vara anställd av Fusion Support och arbeta i servicedesk tillsammans med kollegor från Fusion ute hos kund.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vi ser fram emot att träffa dig!Övrig informationStart: Omgående
Omfatting: Heltid, vardagar måndag-fredag
Placering: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse