Hoppa till innehåll

Kommunikationsbyrå söker Office Manager!

Till vårt svenska huvudkontor i Stockholm söker vi nu en engagerad och erfaren Office Manager. Som Office Manager kommer du att ha en central roll i att säkerställa effektiviteten och driften av vårt kontor. Du kommer också att ha personalansvar samt ansvar för lager och materialhantering.
Huvudsakliga ansvarsområden:
1. Personalansvar:
  • Utveckla och implementera personalpolicy.
  • Leda och stödja personalen för att främja en positiv arbetsmiljö.
  • Ansvara för personalutveckling och kompetensutveckling.
  • Ansvara över avdelningar som har hand om bokning och bilar.

2. Lager och Material:
  • Övervaka och hantera lagerbeståndet.
  • Planera och koordinera materialinköp.
  • Säkerställa korrekt lagring och hantering av material.
  • Ansvara för att lagerprocesser följer företagets riktlinjer och standarder.

3. Kontorsdrift:
  • Säkerställa att kontoret fungerar smidigt och effektivt.
  • Hantera kontorsförråd och utrustning.
  • Koordinera mötesarrangemang och evenemang.

Kvalifikationer:
  • Erfarenhet av personalansvar och personalutveckling.
  • Kunskap om lagerhantering och materialhantering.
  • Stark organisatorisk förmåga och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
  • Utmärkta kommunikations- och ledarskapsfärdigheter.Goda kunskaper i svenska och engelska.
  • Förstår norska i både tal och skrift.
  • B-körkort.
Krav:
  • Relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
  • Erfarenhet av att arbeta som Office Manager eller liknande befattning.
  • Kompetens inom personaladministration.
Vi erbjuder:
  • En dynamisk arbetsmiljö i ett företag i tillväxt och konstant utveckling.
  • Möjlighet att påverka och utveckla företagets administrativa och operativa processer.
  • Konkurrenskraftig lön och förmåner.

Om du är en självgående och driven person med erfarenhet av personalansvar och administrativt arbete, ser vi fram emot att få din ansökan.
Ansökningar behandlas löpande.
Face2Face logotyp
Sök jobbet
Sista ansökningsdag
11 jan. 2024 (39 dagar kvar)
Typ av anställning

Om arbetsgivaren

Face2face Creatives International kombinerar strategi, konceptutveckling, försäljning och teknologi för att utveckla och driva kampanjer för att stärka varumärken, sprida kunskap och rekrytera stora kundvolymer av hög kvalitet. Från kontor i Norge, Sverige, Finland, Belgien, Schweiz och Tyskland arbetar vi med kunder som American Express, Carrefour, Apple, Fortum, Louis Vuitton, Porsche, BNP Paribas och Amnesty International på olika europeiska marknader.
https://www.youtube.com/watch?v=5D61zohER18

Fler jobb från samma arbetsgivare

Stockholms stad
Försäljning
Företagslogga
Borlänge
Försäljning
Företagslogga

Liknande Jobb

Stockholms stad
Administration
Företagslogga
Stockholms stad
Organisation & ledning
Företagslogga