

Interim Executive Assistant
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” - för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Om företaget
Mer information om kunden ges vid intervjutillfället.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Interim Executive Assistant kommer du arbeta brett med varierande uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du kommer att ansvara för att effektivt hantera resebokningar samt organisera och samordna kalendern för VD:n och två andra medlemmar i ledningen. Dessutom kommer du att ha ansvaret för att besvara telefonsamtal som är avsedda för VD:n, både från kunder och företag som söker kontakt. Dessa samtal kan förekomma på både engelska och svenska.
Utöver det kan det förekomma personalansvar för två receptionister. Du kommer arbeta med hantering av avtal och attestering av fakturor. Vidare kommer du också att vara ansvarig för att formulera och skriva texter åt VD:n för att säkerställa att all kommunikation och information flyter smidigt. Slutligen kommer du att delta i mässor.
Din profil
Vi söker en lättillgänglig och organiserad Executive Assistant som kan hantera prioriteringar, fatta egna beslut och arbeta strukturerat under korta tidsfrister. Du kommer att arbeta i ett bolag där ingen dag är den andra lik. Du bör ha en prestigelös attityd och kunna hantera människor på ett professionellt sätt. För att lyckas i rollen behöver du ha flera års erfarenhet av arbete med liknande arbetsuppgifter. Slutligen ska du vara flytande i svenska och engelska både i tal och skrift. Erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande.
Uppdraget sträcker sig under 6 månader på heltid med väldigt goda möjligheter till anställning hos kunden, förutsatt att både du och kunden är nöjda med samarbetet.
Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Cornelia Gästgivar via mejl: cornelia.gastgivare@clwork.se
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” - för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Om företaget
Mer information om kunden ges vid intervjutillfället.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Interim Executive Assistant kommer du arbeta brett med varierande uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du kommer att ansvara för att effektivt hantera resebokningar samt organisera och samordna kalendern för VD:n och två andra medlemmar i ledningen. Dessutom kommer du att ha ansvaret för att besvara telefonsamtal som är avsedda för VD:n, både från kunder och företag som söker kontakt. Dessa samtal kan förekomma på både engelska och svenska.
Utöver det kan det förekomma personalansvar för två receptionister. Du kommer arbeta med hantering av avtal och attestering av fakturor. Vidare kommer du också att vara ansvarig för att formulera och skriva texter åt VD:n för att säkerställa att all kommunikation och information flyter smidigt. Slutligen kommer du att delta i mässor.
Din profil
Vi söker en lättillgänglig och organiserad Executive Assistant som kan hantera prioriteringar, fatta egna beslut och arbeta strukturerat under korta tidsfrister. Du kommer att arbeta i ett bolag där ingen dag är den andra lik. Du bör ha en prestigelös attityd och kunna hantera människor på ett professionellt sätt. För att lyckas i rollen behöver du ha flera års erfarenhet av arbete med liknande arbetsuppgifter. Slutligen ska du vara flytande i svenska och engelska både i tal och skrift. Erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande.
Uppdraget sträcker sig under 6 månader på heltid med väldigt goda möjligheter till anställning hos kunden, förutsatt att både du och kunden är nöjda med samarbetet.
Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Cornelia Gästgivar via mejl: cornelia.gastgivare@clwork.se
Mer info
Område
Typ av anställning
Hemsida
Sista ansökningsdag
24 juni 2023 (17 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” - för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs mer på www.clockworkpersonal.se