Administratörer sökes till kommande uppdrag i Stockholm!

Administratörer sökes till kommande uppdrag i Stockholm!

Dina arbetsuppgifter

Som administratör arbetar du med datorn som ditt främsta redskap och du hanterar i regel flera olika system. Beroende på uppdrag varierar dina arbetsuppgifter, men du utför administrativa uppgifter som exempelvis orderhantering, enklare fakturering, arkivering, sammanställningar av rapporter och utveckling av rutiner. Ofta ingår även kontakt med kunder och leverantörer, såväl via telefon som mail. Du agerar ofta stöttande gentemot dina kollegor och kan avlasta dem i diverse administrativa uppgifter.

Arbetstider och omfattning på anställningen varierar såklart beroende på uppdrag, så vi tar gärna emot din ansökan oavsett om du vill arbeta heltid eller deltid. Det är alltid en fördel om du är tillgänglig med kort varsel. För kommande uppdrag hos våra kunder i Stockholm söker vi nu dig som är ute efter nya utmaningar inom administrativa roller. Du kanske har ett jobb som administratör idag eller så längtar du efter att få testa dina vingar inom ett nytt område - för oss är dina personliga egenskaper viktigast.

Din profil

Vi ser gärna att du som söker tjänsten har tidigare administrativ erfarenhet. Antingen har du några års arbetslivserfarenhet som administratör, alternativt har dina tidigare arbeten eller andra åtaganden innefattat administrativa uppgifter. Du har god datorvana och kan utan problem navigera mellan olika system. Din kommunikativa förmåga är god och du uttrycker dig väl på svenska och engelska i såväl tal som skrift

Vi söker dig som har:
  • gymnasium eller likvärdig utbildning
  • kunskaper i MS Office eller likvärdigt
  • kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Vi tror att du passar i en sådan här roll om du är lösningsorienterad, driven och strukturerad. Du arbetar på ett metodiskt och förtroendeskapande sätt samt ser lösningar med ett helhetsperspektiv. Tack vare din positiva inställning och servicekänsla bidrar du med god stämning till såväl medarbetare som kunder.

Då urvalsprocessen sträcker sig över en längre tid kan responsen på din ansökan eventuellt dröja, men alla sökande kommer få återkoppling.

Ansökan

Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.

Är du nyfiken på om vi kan matcha dig med en ny och spännande tjänst? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! För mer information är du varmt välkommen att kontakta mindy.hadland@clwork.se.
Vi ser fram emot din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 17 juni 2022 (30 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i "bättre framtidsbranschen" - för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se