
Teknisk Support!
Publiceringsdatum
15 november 2023
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Kontaktperson
Linnea Tylenius
Telefon
Om företaget
Flowbird är en framstående leverantör av parkeringslösningar som strävar efter att göra parkering enklare och mer effektivt för både fordonsägare och parkeringsoperatörer. Flowbird drivs av att se till att alla som kommer i kontakt med deras parkeringssystem, oavsett om det är en kund, en administratör eller en p-kontrollant, ska få ett gott intryck. Oberoende av klimat, miljö, vägplanering eller trafikförhållanden i staden, kan deras integrerade parkeringslösningar skräddarsys för att tillgodose alla förekommande behov.
Detta bidrar till att säkerställa att Flowbirds koncept förblir framgångsrikt i en konstant föränderlig värld och att det fortsätter bidra till att städer samarbetar på ett smartare sätt!
Du kan läsa mer om dem här!
Din roll
I rollen som supportmedarbetare hos Flowbird kommer du att vara ansvarig för att hantera frågor via mejl och telefon samt att administrera ärenden i våra system, särskilt när det gäller Flowbirds app.
Kundärenden som du kommer att behandla inkluderar vanligtvis inloggningssvårigheter, betalningsproblem relaterade till parkering och eventuella driftstörningar. Ditt huvudsakliga uppdrag är att tillhandahålla kunderna information om Flowbirds parkeringslösningar och tjänster samt att snabbt och effektivt hjälpa dem att lösa sina problem. Du är också skicklig på att fånga upp viktiga detaljer i samtal och har förmågan att föreslå förbättringar baserat på den feedback som kunderna har.
En del av teamet inriktar sig även på företagskunder, vilket innebär att frågorna kan vara mer tekniska och relaterade till exempelvis parkeringsautomater eller övervakningssystem, exempelvis ANPR-system, som inte fungerar korrekt. Flowbird har huvudsakligen samarbeten med kommuner som du kommer att ha kontakt med vid support.
Felsökning sker i Flowbirds Back-end system och du kommer även ta ut rapporter och statistik från systemen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Vi söker efter dig som är tekniskt intresserad och gärna har ett intresse av programmering. Detta kommer till stor nytta i supporten där du ställs inför tekniska frågor. Vi ser även att du är bekväm med att prata med människor över telefon och får gärna ha med dig erfarenhet av detta sedan tidigare. Du behöver vara flytande i svenska och engelska men det är även meriterande med norska och finska.
I denna rekrytering blir du anställd direkt på Flowbird, vi på Clevry sköter rekryteringsprocessen.
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Flowbird med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på linnea.tylenius@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Flowbird är en framstående leverantör av parkeringslösningar som strävar efter att göra parkering enklare och mer effektivt för både fordonsägare och parkeringsoperatörer. Flowbird drivs av att se till att alla som kommer i kontakt med deras parkeringssystem, oavsett om det är en kund, en administratör eller en p-kontrollant, ska få ett gott intryck. Oberoende av klimat, miljö, vägplanering eller trafikförhållanden i staden, kan deras integrerade parkeringslösningar skräddarsys för att tillgodose alla förekommande behov.
Detta bidrar till att säkerställa att Flowbirds koncept förblir framgångsrikt i en konstant föränderlig värld och att det fortsätter bidra till att städer samarbetar på ett smartare sätt!
Du kan läsa mer om dem här!
Din roll
I rollen som supportmedarbetare hos Flowbird kommer du att vara ansvarig för att hantera frågor via mejl och telefon samt att administrera ärenden i våra system, särskilt när det gäller Flowbirds app.
Kundärenden som du kommer att behandla inkluderar vanligtvis inloggningssvårigheter, betalningsproblem relaterade till parkering och eventuella driftstörningar. Ditt huvudsakliga uppdrag är att tillhandahålla kunderna information om Flowbirds parkeringslösningar och tjänster samt att snabbt och effektivt hjälpa dem att lösa sina problem. Du är också skicklig på att fånga upp viktiga detaljer i samtal och har förmågan att föreslå förbättringar baserat på den feedback som kunderna har.
En del av teamet inriktar sig även på företagskunder, vilket innebär att frågorna kan vara mer tekniska och relaterade till exempelvis parkeringsautomater eller övervakningssystem, exempelvis ANPR-system, som inte fungerar korrekt. Flowbird har huvudsakligen samarbeten med kommuner som du kommer att ha kontakt med vid support.
Felsökning sker i Flowbirds Back-end system och du kommer även ta ut rapporter och statistik från systemen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Hantera inkommande ärenden via telefon och mejl
- Administration i ärendehanteringssystem
- Felsökning
- Leverera utmärkt kundservice
Vi söker efter dig som är tekniskt intresserad och gärna har ett intresse av programmering. Detta kommer till stor nytta i supporten där du ställs inför tekniska frågor. Vi ser även att du är bekväm med att prata med människor över telefon och får gärna ha med dig erfarenhet av detta sedan tidigare. Du behöver vara flytande i svenska och engelska men det är även meriterande med norska och finska.
I denna rekrytering blir du anställd direkt på Flowbird, vi på Clevry sköter rekryteringsprocessen.
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Flowbird med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på linnea.tylenius@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden


Om arbetsgivaren
CLEVRY
Lindhagensgatan 74
112 18 Stockholm
08-612 04 90
Lindhagensgatan 74
112 18 Stockholm
08-612 04 90
Fler jobb från samma arbetsgivare
Liknande Jobb