ArbetsuppgifterI rollen kommer dina uppgifter att variera på en daglig basis. Du ansvarar för den första kontakten med kunder när de ringer eller mailar in sitt ärende, därför ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande uppgifter och att du är serviceminded samt en problemlösare.
Din profil
Du trivs i en roll där du driver ärenden på egen hand och löser dem självständigt. Vidare förstår du vikten av att vara serviceminded och att alltid sätta kunden i fokus.
Vidare har du:
- Minst 6 månaders erfarenhet inom IT-support
- Ett stort intresse för IT och vill utvecklas inom branschen
- Erfarenhet inom Active Directory, Office 365 samt Microsoft användarmiljön
- Vana av dokumentation och administration
- Mycket god svenska och engelska i såväl tal som skrift
Tycker du att det låter intressant? Intervjuer sker löpande, så registrera din ansökan redan idag!
Vi kan erbjuda digPå Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Mer om ossCentric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Kontakt informationHar du några frågor kring tjänsten? Kontakta Adis Redzic på tfn: 0734-159372 eller
adis.redzic@centric.eu.