Sustainability Platform Manager till Position Green

Sustainability Platform Manager till Position Green

Vill du bli en del av ett av Nordens snabbast växande techbolag och bidra till ett globalt hållbart näringsliv? Har du ett intresse för miljö och hållbarhet samt brinner för värdeskapande relationer? Då kan detta vara tjänsten för dig. Välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Position Green.

Om företaget

Position Green är ett ledande full-service ESG powerhouse med missionen att revolutionera hur affärsvärlden arbetar med hållbarhet. Genom deras plattform för insamling, analys och rapportering av hållbarhetsdata är deras uppdrag att göra sina kunder till Champions of Sustainability - samtidigt som de förstärker sin affärsverksamhet, långsiktiga överlevnad och bidrar till en hållbar planet. Position Green har ungefär 200 anställda och har sitt huvudkontor i Malmö, men verkar på en global arena. Tillsammans håller de jämna steg i att fortsätta bygga det ledande SaaS-bolaget inom hållbarhetsrapportering tillsammans med sina kunder.

Arbetsuppgifter

I rollen som Sustainability Platform Manager har du en övergripande Customer Success-funktion och är ytterst ansvarig för att dina kunder får ut maximalt värde av den plattform och tjänst som tillämpas. Du har en central funktion i att stötta dina kunder i uppstartsfas och onboarding av plattformens tjänster, och vidare vara deras primära kontaktperson för framtida utveckling. Du arbetar både produkt- och kundnära, då stor del av ditt fokus ligger på att göra behovsanalyser å kundens vägnar för att hjälpa dem att utnyttja plattformen på bästa möjliga sätt. Utöver löpande rådgivning och ansvar för egna kundprojekt samarbetar du med andra interna IT-partners och säljare för att omvandla en skräddarsydd lösning av plattformen som passar respektive kunds önskemål och behov.

* Ansvara för onboarding av plattformen tillsammans med nyförvärvade kunder
* Projektleda kundens önskade vidareutveckling av plattformen i samråd med interna kontaktytor
* Agera kontaktperson för kunder och fylla Customer Sucess-roll

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Relevant eftergymnasial utbildning
* Tidigare erfarenhet av liknande arbete, exempelvis som projektledare, customer success manager eller management konsult
* Obehindrad i svenska och engelska, tal och skrift

För att passa i rollen ser vi att du är en kommunikativ och pedagogisk person som ser utmärkt service och bemötande som en självklarhet. Vi tror att du är en strukturerad och relationsskapande person med stark integritet, som drivs av att skapa värde för de människor du kommer i kontakt med. Avslutningsvis ser vi att du är en socialt orädd person och att du känner dig genomgående trygg i de sociala sammanhang och dialoger du ställs inför.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: sustainability platform manager, customer success, management, kundansvar, saas, heltid, malmö, projektansvarig, saas, project manager, heltid,

Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.bravura.se
Sista ansökningsdag 18 mars 2023 (44 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.