Projektledare / Affärsutvecklare till eftermarknadsavdelning

Projektledare / Affärsutvecklare till eftermarknadsavdelning

Känner du dig redo för ett nästa steg, och vill arbeta på ett väletablerat bolag med fokus på hållbarhet och kvalitet? Lockas du av en roll med fokus på projektledning och affärsutveckling? Hos Skandinavisk Kommunalteknik erbjuds du en nyckelposition i företagets fortsatta utveckling!

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Skandinavisk kommunalteknik.

Om företaget

Fyra decennier och över 600 000 installationer senare så kan Skandinavisk kommunalteknik titulera sig marknadens ledande förmedlare av avloppssystem. Deras originalprodukt Tryckavloppet LPS är numera ett naturligt inslag i många fastigheter i hela Europa.

Framgångskonceptet stavas kvalitet, hållbarhet och kunskap. Där dem hjälper kunden hela vägen, med allt från rådgivning och projektering till byggledning och dimensionering. Kommuner, samfälligheter och enskilda anläggningar- LPS är ett flexibelt tryckavloppssystem som går att skräddarsy för alla scenarion. En lösning som med fokus på hållbarhet och minimalt klimatavtryck banat väg för ett bolag i framfart.

Arbetsuppgifter

I rollen som eftermarknadsansvarig hos Skandinavisk Kommunalteknik blir du centralt ansvarig för implementation, utveckling och underhåll av företagets eftermarkandsarbete. Detta gör du i nära samarbete med de regionalt eftermarkandsansvariga samt regionchefer. Skandinavisk Kommunalteknik har baserat på underlag från kundundersökningar samt masterdata sammanställt ett eftermarkandsprogram med fokus på utbildning och certifiering för att öka kundnöjdhet och säkerställa långsiktiga samarbeten.

Som eftermarkandsansvarig kommer du att vara strategiskt ansvarig för funktionen, och i nära samarbete med eftermarkandsteamet arbeta för att säkerställa kundnöjdhet genom optimering av nuvarande eftermarknadsprocess. Ni kommer tillsammans att arbeta med att bearbeta backlogen av kunder för att säkerställa att dessa blir en del av de nya eftermarkandsinitiativen.

Du kommer att ha två personer som rapporterar till dig, och du rapporterar till VD samt tillhör ledningsgruppen.

* Utveckling eftermarknadserbjudande och arbetssätt, rutiner, struktur och mallar
* Utbildningsprogram och certifieringsprogram
* Ackreditering, Certifiering och re-certifiering
* Intern och extern utbildning och teknisk support
* Garantibedömning och garantihantering
* Analys av masterdata och driftstatistik
* Prissättning och avtalsmallar

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Utbildad civilingenjör, alternativt annan relevant eftergymnasial utbildning
* Goda kunskaper i Excel
* Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
* Meriterande med tidigare erfarenhet i en likande roll

För att trivas i rollen ser vi att du är strukturerad och noggrann, och trivs i en roll där du får ta ägandeskap för ditt arbete och fatta beslut på egen hand baserat på dina analyser. Du är driven i ditt arbete och ser lösningar snarare än problem tack vare din initiativrika sida. Vidare är du prestigelös och ser inga problem med att hjälpa och stödja kollegor i de områden som behövs. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse.
Plats: Stockholm, Täby.
Lön: Enligt överenskommelse.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.bravura.se
Sista ansökningsdag 10 mars 2023 (38 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.