Har du tidigare erfarenhet av administrativt och koordinerade arbete? Är du en strukturerad och serviceinriktad person som trivs i en varierande roll? Byggbeslag söker nu en projektadministratör där du får möjligheten att utvecklas i ett väletablerat företag. Ansök idag!
Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Byggbeslag
Om företagetByggbeslag levererar produkter, tjänster och smarta lösningar inom lås, säkerhet och inredning till fastigheter och byggprojekt. De har sedan starten 1957 verkat genom olika produkt och tjänsteområden inom bygg samt fastighetsägarprocessen och är idag verksamma inom två affärsområden anpassat efter marknadens behov. Dessa affärsområden är Lås & Säkerhet som är inriktat på access och säkerhetsfunktioner, samt affärsområdet Material som levererar materialförsörjning till byggentreprenörer. Under åren som gått har både Byggbeslags erbjudande och företag växt. De har kommit närmare deras kunder genom nyetableringar och förvärv och har idag en rikstäckande verksamhet.
Byggbeslag omsätter idag 700 MSEK och har drygt 300 anställda på 16 olika platser i Sverige.
I rollen som projektadministratör har du en viktig roll i företaget där du kommer att vara en nyckelperson under de kommande och pågående projekten. Du kommer att attestera och koppla leverantörsfakturor till rätt projekt, registrera serviceavtal och boka periodiskt servicebesök. Vidare kommer du att bevaka inkommande eftermarknad och serviceärenden och hantera dokumentation för Byggbeslags entreprenader. Du kommer att ha daglig kontakt med produktionsansvarig och projektledare.
* Attestera och koppla leverantörsfakturor till rätt projekt
* Registrera serviceavtal och boka periodiskt servicebesök
* Bevaka inkommande eftermarknad och serviceärenden
* Hantering av dokumentation (KMA, BVB och Sundahus)
* Administration i affärssystem såsom avsluta projekt och hantera arbetsorder
* Tidigare arbetslivserfarenhet av en koordinerade och administrativ roll
* Goda kunskaper i Office-paketet
* Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
* Meriterande med erfarenhet inom lås/säkerhetsbranschen
För att trivas i rollen har du ett strukturerat arbetssätt och trivs i en administrativ roll där du tar ansvar och ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Då rollen innebär många kontaktytor är du serviceinriktad och har du en god kommunikativ förmåga. Vidare söker vi dig som motiveras av att ta egna initiativ och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Slutligen förstår du vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en bra helhetssyn.
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Kista, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Område | Stockholms stad |
Yrkesroll | Administration |
Typ av anställning | Heltid |
Hemsida | http://www.bravura.se |
Sista ansökningsdag | 6 mars 2023 (35 dagar kvar) |