Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Kundsupport till Santander Consumer Bank

Ansök nu

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i en supporterande roll och brinner för att leverera god service? Vi söker nu en serviceinriktad person som trivs i en varierad roll med fokus på kundbemötande och kommunikation på ett ledande företag inom bank och finans.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget

Santander Consumer Bank är en del av Banco Santander, en av världens största finanskoncerner och den största banken i Eurozonen mätt i marknadsvärde. Santander har i dag 117 miljoner kunder, över 13 000 filialer och mer än 180 000 anställda. Santander har under de senaste tio åren utsetts till världens bästa bank tre gånger. I Sverige har Santander Consumer Bank 450 000 kunder och erbjuder sparkonton, privatlån, fordonsfinansiering, betal- och kreditkort och delbetalning i butik. Santander i Sverige har 450 medarbetare med kontor i Stockholm. Stockholmskontoret präglas av en god gemenskap och aktiv livsstil. De erbjuder gym och gemensamma träningsmöjligheter både på och utanför arbetsplatsen.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande samtal och mail från bankens befintliga kunder. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och du administrerar sedan ärendena i affärssystemet. Du ingår i ett team med en närvarande teamleader som motiverar dig och ger dig stöd i arbetet. Du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter och i rollen och inom företaget på sikt.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Arbetslivserfarenhet från service
* God datorvana
* Flytande svenska och engelska i tal och skrift

För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. För att lyckas i rollen är du målinriktad och motiveras av att prestera högt.

Övrig information

Start: Start 16 oktober alternativt början på november
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundsupport, kundservice, customer care, support, försäkring, lån, handläggare, kundservicemedarbetare, bank, finans, service, sälj, merförsäljning, telefon, Stockholm, heltid

Mer info
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
16 nov. 2023 (52 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Liknande jobb

Fler från samma arbetsgivare