Junior sälj- och bemanningsansvarig till Bonliva
Trivs du i en relationsskapande roll med många kontaktytor och ett resultatinriktat fokus? Har du ett intresse för rekrytering samt försäljning och vill utvecklas på ett företag med stark gemenskap och stora utvecklingsmöjligheter? Bonliva söker dig som vill vara med och skapa skillnad för människor. Välkommen med din ansökan!
Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Bonliva.
Om företagetBonliva bemannar och rekryterar inom hälso- och sjukvård i Sverige och Norge. Sedan starten 2011 har de arbetat nischat för att kunna erbjuda alla vårdkonsulter rätt förutsättningar inom sitt medicinska område. Deras vision är att ingen arbetsplats ska sakna arbetskraft och ingen patient eller klient ska behöva känna sig otrygg eller vänta för länge.
Bonliva är på frammarsch och har tagit stora marknadsandelar på kort tid. I företagets aktiva lokaler jobbar du tillsammans med dina kollegor där det andas driv och engagemang. I denna familjära miljö finner du en gemenskap och ett engagemang ut i fingerspetsarna. Kontoret är belägrat i centrala Stockholm, där det bland annat finns ett stort träningscenter där ni erbjuds PT-träning och yogaklasser. Det är drygt 140 anställda på företaget.
I rollen som sälj- och bemanningsansvarig arbetar du affärsnära i ett helhetsperspektiv. Initialt ansvarar du för kandidatanskaffning av personal inom vård och omsorg, för att sedermera matcha denna kompetens mot Bonlivas kunders behov och önskemål. Du arbetar därigenom med rekrytering och blir vidare bemanningsansvarig / konsultchef över samtliga dina rekryter. Du arbetar med ett stort resultatorienterat fokus och verkar för att regelbundet stärka och växa din pool av konsulter ute hos uppdragsgivare. Rollen kräver vidare nära och affärsorienterad dialog med såväl kandidater som Bonlivas slutkunder i form av sjukhus och vårdinstitutioner.
Centrala ansvar:
* Rekrytering och bemanning
* Konsultchefsansvar
* Affärsorienterad och relationsskapande dialog med Bonlivas slutkunder
* Arbetslivserfarenhet inom försäljning eller service
* Mycket goda kunskaper i tal och skrift, på svenska och engelska
* Meriterande med tidigare erfarenhet av en ansvarstagande roll
För att lyckas i rollen drivs du av resultat och trivs i en miljö där du får anta nya utmaningar. Du arbetar självständigt och har alltid kvalitet i fokus. Vidare kommer du ha mycket kundkontakt, varför vi tror du är en relationsskapande och kommunikativ person med ett affärsorienterat mindset. För att trivas på Bonliva är det viktigt att du är en lagspelare som motiveras av att samarbeta och arbeta i nära relation med andra. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Norrtull, Stockholm
Lön: Fast lön + provision
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!


Om arbetsgivaren
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Fler jobb från samma arbetsgivare
Liknande Jobb