IT Support Deltid till Bravura

IT Support Deltid till Bravura

Söker du ett meriterande extrajobb inom IT och support? Vill du snabbt få möjligheten att bygga vidare på ditt intresse och kunskaper inom IT? Då ska du fortsätta scrolla ner och ansöka!

Om rollen som IT-support
I rollen som IT-support stöttar du organisationen i IT-relaterade ärenden 1-2 dagar i veckan. Det innebär bland annat IT-drift och allmän support i Microsoftmiljö. Du administrerar och sköter all hårdvaruhantering nationellt, vilket innefattar både datorer och mobiltelefoner. Utöver det sköter du deployment av hårdvara samt licenshantering av väsentliga system/abonnemang. I det dagliga arbetet ingår att besvara och löpande hantera supportärenden i ärendehanteringssystem. Utöver det stöttar du projekt att löpande förbättra Bravuras IT-hantering så som exempelvis; supportflödet, uppdatera knowledgebase, deployment och asset management.

IT-avdelnings gemensamma uppgift är att skapa de bästa förutsättningarna för att vår verksamhet ska ha möjlighet att vara bäst i branschen. Teamet består idag av CIO, IT-Support Teamlead och en IT-support/2nd Line på deltid. Onboarding och arbete framåt sker både digitalt och fysiskt på kontoret.

Rollen är på deltid och du börjar arbeta under maj en till två dagar i veckan för att kunna arbeta mer under sommaren. Det finns goda möjligheter att få fortsätta arbeta deltid under hösten.

Om oss
Bravura Sverige är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades 2008 med en vision om att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Idag är vi en väletablerad aktör och en av de snabbast växande inom vår bransch.

Affärsidén är enkel - vi hjälper företag att rekrytera eller hyra rätt kompetens och vi erbjuder jobb till talanger i början av karriären. När vi är framgångsrika får människor jobb och företag stärks genom rätt kompetens.

Vi särskiljer oss genom ett högre engagemang. Det innebär att vi bryr oss lika mycket om kundens affär som de själva gör. Våra långsiktiga mål är att ha nöjdast kunder, kandidater och medarbetare i hela branschen.

Om dig vi söker
Du agerar självgående och uppskattar problemlösning. Google är i första hand din vän, men vid behov tar du hjälp av dina kompetenta kollegor. Med nyfikenhet och intresse utvecklar du din egen kompetens och förbättrar verksamhetens IT. Du agerar prestigelöst, pedagogiskt och strävar alltid efter att ge bästa service för Bravuras medarbetare. När du ser ett ärende som är olöst eller ser utmanande ut tar du ägandeskap för ärendet och ser till att det blir löst.

Utbildning och erfarenheter
Vi tror att du har en pågående utbildning inom system, datavetenskap eller inom IT och vi ser gärna att du har minst ett år kvar till examen. Har du dessutom erfarenhet från en supportroll eller ett serviceyrke är det starkt meriterande.

Det viktigaste är din inställning och ditt engagemang. Om du jobbar hårt för att bli en vinnare och har rätt inställning så tror vi att du kan lyckas även om du inte hunnit skaffa dig erfarenhet.
    Att jobba hos oss

    Värdegrunden på Bravura handlar om att vara målinriktad, pålitlig, generös och inspirerande. Vi gillar att göra saker tillsammans, delar med oss av kunskap och hjälper andra att lyckas. Därtill strävar vi alltid efter att vara bäst på det vi gör!

    Hos oss blir du del av en stark gemenskap och en kultur som präglas lika mycket av glädje som resultat. "Det handlar om att skapa minnen" är ett uttryck som vår koncern-VD Martin Sander ofta använder för att berätta om hur det är själva resan som är målet. Hos oss får du träna på arbetstid och vi gör årliga resor samt ordnar massa annat kul.

    Om rekryteringsprocessen


    Rekryteringsprocessen hos oss bygger på en kompetensbaserad urvalsmetodik, en vetenskapligt förankrad metod för att göra sakliga urval och kvalitetssäkrade matchningar. Från det att du söker jobbet sker processen i tre steg:

    Urval

    Vi går igenom alla kandidater som sökt jobbet och genomför en strukturerad analys av personliga egenskaper, färdigheter tillsammans med arbetslivserfarenheter och utbildning för att skapa bästa möjliga matchning.

    Intervjuer

    Efter en inledande telefonavstämning är det dags för en intervju hos oss där du får den som ansvarar för rekryteringen. Om du går vidare till nästa steg får du träffa din blivande chef. Intervjuerna tar cirka 1 timme.

    Återkoppling

    Under hela rekryteringsprocessen får du återkoppling från din kontaktperson på Bravura. Du är också välkommen att höra av dig om du har några frågor. Oavsett om du går hela vägen i mål eller inte så lovar vi att hålla dig uppdaterad om status i rekryteringen.

    Övrig information
    Start: Maj 2023
    Plats: Stockholm
    Lön: Timlön

    Välkommen med din ansökan och lycka till!
    Mer info
    Kontaktperson Jonathan Wålstedt
    Telefon 0735889017
    Område Stockholms stad
    Yrkesroll Data & IT, Support
    Typ av anställning Heltid
    Sista ansökningsdag 8 maj 2023 (47 dagar kvar)

    Om arbetsgivaren

    Bravura är ett bemanningsföretag och rekryteringsföretag för företag som vill hitta Next Gen Professionals - det vill säga talanger i början av karriären. Vi är nästan alltid på jakt efter nya medarbetare till våra roller inom försäljning och rekrytering. Emellanåt har vi även vakanser inom våra supporterande funktioner. Vill du vara med på en spännande resa och skapa skillnad för både företag och människor? Välkommen till Bravura!