Dansktalande affärsutvecklare till Leads.io

Dansktalande affärsutvecklare till Leads.io

Är du dansktalande, motiverad av att arbeta B2B och drivs av att stänga affärer? Letar du efter en utmanande och spännande position där du får utvecklas och växa inom försäljning? Om så är fallet, är Leads.io företaget för dig. Här får du möjlighet att bli en del av ett snabbt växande och teknikdrivet företag som siktar på att bli världsledande inom leadgenerering.

Om tjänsten

Denna tjänst är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker via Bravura och du anställs direkt av Leads.io.

Om företaget

Leads.io är en grupp teknikdrivna leadgenereringsspecialister som finns i 9 länder med 11 kontor som strävar efter att hjälpa företag att få bästa möjliga avkastning genom högkvalitativa leads som genererar för dem via Facebook, Instagram, display och sökkanaler. Leads.io består av en grupp resultatorienterade människor, och de är engagerade i att utmärka sig i sitt hantverk. Leads.io tänker stort, agerar snabbt och banar väg för gruppens framtid.

Leads.io växer snabbt med över 240 specialister som arbetar och samtidigt har kul på vägen och arbetar i en informell miljö.

Arbetsuppgifter

I rollen som dansktalande affärsutvecklare på Leads.io kommer du in i en spännande organisation som är i en uppskalningsfas. Du får en viktig funktion i företagets säljteam för att aktivt utöka kundbasen med fokus på den danska marknaden. Ditt primära fokus är B2B-försäljning mot nya kunder där du arbetar med att bearbeta och hantera nya kunder. Således ansvarar du för hela försäljningsprocessen från prospektering, kartläggning, bokning och genomförande av möten till att skriva offerter. Vidare arbetar du aktivt med att följa upp avtal med dina befintliga kunder. Tillsammans med din chef ansvarar du för att nå dina uppsatta mål.

Du tillhör ett nordiskt team på fyra personer i liknande roller och har ett nära samarbete sinsemellan.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon, t.ex. från kundtjänst eller försäljning
* Flytande i danska och engelska, i både tal och skrift
* Meriterande med erfarenhet av B2B-försäljning
* Meriterande med erfarenhet av att ringa kalla samtal

För att lyckas i rollen tror vi att du som person är kommunikativ och lyhörd för dina kunders behov. Du har ett intresse för kunderna och kan genom kartläggning och analys skapa förståelse för dina kunder. Du är engagerad och målmedveten med ett inre driv av att göra affärer och uppnå resultat. Dessutom är du inte rädd för att ringa kalla samtal och kan därmed enkelt anpassa dig till olika kunder. Slutligen har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta med kollegor.

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.bravura.se
Sista ansökningsdag 24 mars 2023 (50 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.