Har du erfarenhet från en koordinerade- och kundnära roll? Trivs du att arbeta i en roll med både interna och externa kontakter? Som koordinator på Eaton erbjuds du en varierande roll på ett internationellt och väletablerat bolag med en dynamisk arbetsmiljö.
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till slutet av december 2023. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Eaton. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetEaton är ett mångsidigt företag inom krafthantering. De levererar energieffektiva lösningar som hjälper deras kunder att effektivt hantera elektrisk, hydraulisk och mekanisk kraft. De är tekniskt ledande på den globala marknaden. Utbudet av tjänster och produkter är stort, allt från elektriska produkter och system till hydrauliska och tryckluftsbaserade system för kommersiell och militär användning. Alla tjänster och produkter är utformade för att ge bättre prestanda, effektivare energiförbrukning och ökad säkerhet. 2020 hade Eaton globalt en omsättning på 21,6 miljarder dollar, ca 100 000 anställda och säljer produkter till kunder i över 175 länder.
ArbetsuppgifterI rollen som administratör/innesäljare är du ansvarig för Eatons retur- och reklamationshantering och leveransbevakningen för Sverige. Du arbetar med att driva och följa upp returer, reklamationer och ha direkt kontakt med både kund och intern leverantör. Ditt mål är att Eatons kunder ska tycka att deras retur och reklamationshantering är enkel och tydlig med snabb återkoppling.
Vidare hanterar du projektorder och även här har kontakt med de olika interna leverantörerna för att kunna förbättra och säkerställa leveranser. Det tillkommer även specialorderregistrering av Eatons konfigurerbara artiklar. Andra administrativa uppgifter kan förekomma.
* Några års erfarenhet av en liknande roll, exempelvis som innesäljare eller administratör
* Erfarenhet av att arbeta i SAP
* God kunskap i Excel
* Flytande kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
För att trivas i rollen är du van att självständigt driva ditt arbete framåt. Då du har ett varierande och brett ansvarsområde ser vi att du är skicklig på att strukturera och organisera ditt arbete samtidigt som du ser det som positivt att arbeta i en varierande roll. Vidare är du kommunikativ och trivs i en social miljö då rollen innebär många kontaktytor, såväl internt som externt, nationellt som internationellt.
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Område | Stockholms stad |
Yrkesroll | Administration |
Typ av anställning | Heltid |
Hemsida | http://www.bravura.se |
Sista ansökningsdag | 9 maj 2023 (48 dagar kvar) |