Hoppa till innehåll
Bedege logotyp

Kundservicechef till IT-företaget Bedege!

Sista ansökningsdag
08 november 2024 (2 dagar kvar)
Publiceringsdatum
10 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu
Är du en passionerad ledare med enastående kundservice i blodet? Vill du spela en nyckelroll i att forma kundupplevelsen i ett innovativt företag? Vi söker nu en Kundservicechef som kan inspirera och utveckla Bedeges support-team och samtidigt skapa en positiv och effektiv servicekultur. Om du brinner för att bygga relationer och driva framgång, då är detta din chans att göra verklig skillnad!

Information om tjänsten

Bedege AB är ett komplett IT-bolag med kunder i både Sverige, Norge och Finland. Bedeges huvudsakliga marknad är inom retail och säljer, implementerar, utvecklar och supporterar fullskaliga affärssystem samt tillhörande kringutrustning till sina kunder. Bolaget har funnits sedan 1984 som har vuxit till att bli en stor aktör inom sin bransch. Supportteamet internt består av ca 20 personer som arbetar med 1st och 2nd line-ärenden, de hjälps alla åt i stort som smått och har riktigt roligt ihop!

Professionals Nord söker för Bedeges räkning en Kundserivcechef. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Bedege. Alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Du erbjuds
  • Att bli en del av ett familjärt bolag där varje individ blir sedd
  • Ett fint kontor i Norrtull
  • Ett stort ansvar i att driva Bedeges supportfunktion och bli en central spelare i bolagets fortsatta tillväxtresa
Arbetsuppgifter

Som Kundservicechef hos Bedege får du en nyckelroll i att leda och utveckla supportteamet till nya höjder. Ditt fokus på att implementera och förbättra processer kommer att öka både kundnöjdheten och teamets effektivitet. Du kommer att utveckla och genomföra utbildningsprogram som säkerställer att teamet erbjuder service av högsta kvalitet och ständigt växer professionellt. Med ett öga för innovation kommer du att utveckla nya tjänster och verktyg, och ta ägarskap över systemen som är centrala för verksamheten.

Exempel på arbetsuppgifter är:
  • Ta ägarskap avseende befintliga och ev nya system som nyttjas i verksamheten.
  • Säkerställa att teamet arbetar i enlighet med företagets mål och värderingar.
  • Ansvara för kvalitetskontroll och uppföljning av kundserviceprocesser.
  • Schemalägga personal och tillse bästa möjliga bemanning utifrån kundernas behov.
  • Arbeta nära andra avdelningar, såsom konsult och sälj, för att säkerställa en god totalleverans.
Vi söker dig som
  • Har relevant akademisk bakgrund inom till exempel ledarskap och IT.
  • Har god erfarenhet av att leda ett kundservice- eller supportteam och som ställer höga krav på kundvård och service.
  • Erfarenhet av att utveckla och implementera processförbättringar inom kundservice.
  • God övergripande IT-kännedom.
  • Du behärskar det svenska och engelska språket i tal och skrift då det krävs i dialog med kunder.
Om du har erfarenhet av arbete enligt ITIL ser vi det som meriterande.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen men också hos Bedege! Därför tror vi att du är en målmedveten och resultatorienterad ledare med en positiv attityd som kan inspirera och coacha sitt team mot framgång. Som en strukturerad och organiserad person har du förmågan att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt, utan att kompromissa med kvaliteten. Din kreativitet och lösningsorienterade inställning driver dig att ständigt förbättra kundupplevelsen, vilket gör dig till en ovärderlig resurs för företaget. Vi tror även att du är anpassningsbar och flexibel, vilket gör att du lätt kan hantera förändringar och driva utveckling i teamet. Med din kommunikationsförmåga och starka problemlösningskapacitet är du alltid redo att möta utmaningar med ett leende. Om du vill vara med och forma framtiden för Bedeges kundservice är du den vi söker!

START: Omgående, enligt ök.
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm, Norrtull
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Filippa Furugren

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se
Bedege logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
08 november 2024 (2 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Bedege har en unik branschkunskap tillsammans med en lång och fin historia, där våra erfarenheter både inom IT och verksamhetsstyrning och främst inom detaljhandeln, har sin början i mitten av åttiotalet. Mycket har hänt på vår resa och vi är mycket stolta över vår bakgrund, men vi vill ändå fokusera på nuet och kanske ännu hellre titta framåt. Det är ju på detta sätt Bedege ska växa; tillsammans med kunderna.