Växeltelefonist till PwC

Växeltelefonist till PwC

Som växeltelefonist till PwC kommer du huvudsakligen att arbeta med att besvara samtal från växeln och koppla vidare samtalen till rätt person på företaget. Utöver det kommer du även att besvara samt vidarebefordra inkommande mejl via företagets kundcenter.

Rollen som växeltelefonist är ett konsultuppdrag med omgående start. Arbetstiderna är förlagda mellan 07.00-16.45 och arbetet sker på plats i Stockholm

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
  • Ta emot samtal
  • Vidarebefordra samtal
  • Svara på inkommande mejl
Om dig
Vi söker dig som är serviceorienterad och brinner för att hjälpa folk i vardagen. Vi tror att du har lätt för att samarbeta och gillar att lära dig nya saker. Viktigt för rollen är att du har goda kunskaper i svenska och engelska.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät. Vidare är det väldigt viktigt att du är noggrann i ditt arbetssätt. Vi tror även att du är nyfiken på konsultbranschen.

Viktigt för tjänsten är:
  • Goda kunskaper i svenska och engelska
  • Mycket serviceorienterad
  • Stresstålig
Om PwC
PwC Sverige är marknadsledande inom revision samt skatte- och affärsrådgivning, med 2 900 medarbetare och 22 kontor runt om i landet. Vårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem. Våra 35 000 kunder är såväl globala som svenska företag och organisationer i alla storlekar samt verksamheter inom den offentliga sektorn. Vi vägleder våra kunder och hjälper dem att uppnå sina mål, oavsett vilken fas deras verksamhet befinner sig i. Läs gärna mer om PwC på www.pwc.se.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Liridona Brahimi via liridona.brahimi@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 6 feb 2023 (3 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.