Office manager sökes till kapitalförvaltningsbolag

Office manager sökes till kapitalförvaltningsbolag

Älskar du service och gillar att koordinera? Är du en stjärna på administration? Då har vi tjänsten för dig!

Som Office Manager på ansvarar du för den dagliga driften av kontoret, samt övriga koordinerande och administrativa uppgifter. Du rapporterar till Head of Administration i Oslo och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

På Stockholmskontoret:
  • Ta emot besökare, inkommande samtal och hantera e-post
  • Förbereda mötesrum för interna/externa möten
  • Koordinera och hjälpa till att driva sociala aktiviteter för kontoret
  • Se till att hälso- och säkerhetsrutiner är uppdaterade
  • Hålla kök och kontorsutrymmen representativa
  • Hålla kontakten med hyresvärd och IT-supportfunktion för att säkerställa att allt i lokalerna fungerar smidigt
  • Köpa kontorsmaterial och matvaror samt ordna lunch/catering vid behov
  • On- & offboarding boarding av medarbetare
  • Kontoret ligger centralt inne i Stockholm med stora och ljusa lokaler
Tjänsten är som ett konsultuppdrag via Adecco med start omgående. Inledningsvis kommer tjänsten vara på 6 månader, med extremt goda chanser till förlängning alternativt en permanent position hos bolaget.

Övriga arbetsuppgifter:
  • Organisera större möten och evenemang
  • Stötta med schemaläggning och kalenderhantering för interna och externa parter
  • Stötta kontoren (då främst Stockholmskontoret) med olika administrativa uppgifter
  • Samarbeta tätt med administrationsteamen på de andra kontoren
Vi söker dig som:
  • Har erfarenhet från en liknande roll som Office Manager, Executive Assistant, PA eller kontorsassistent
  • Är serviceinriktad och gillar att utföra praktiska arbetsuppgifter
  • Trivs i en snabbrörlig miljö där brådskande arbetsuppgifter kan uppstå
  • Har ett strukturerat och proaktivt förhållningssätt
  • Är en positiv, utåtriktad och social person
  • Är en väldigt van användare av MS Office-paketet, inklusive MS Outlook och PowerPoint, och har lätt för att sätta dig in i nya IT-system
  • Är professionell och bra på att kommunicera, både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
Kontakt
Har du frågor gällande regsitrering vänligen kontakta info@adecco.se
Har du frågor gällande rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig rekryterare via emma.berglund@adecco.se

Sökord
Finans, Adecco, Stockholm, Oslo, Private Equity,
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Hotell & Restaurang, Reception
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 15 feb 2023 (8 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.