Fleet Front Officer/TruckFore Agent till Goodyear

Fleet Front Officer/TruckFore Agent till Goodyear

Om tjänsten
Som Fleet Front office/TruckForce Agent kommer du att arbeta med effektiv kundservice och support till leverantörer inom FOS (Fleet Online Solution) med fokus på leverantörsnöjdhet och smidig leverans. Du kommer att ansvara för processerna inom Helpdesk, inklusive hantering av potentiella reklamationer, prioritera ärenden och säkerställa tidsenlig leverans av back-office support. Du kommer även arbeta nära säljteamet och hjälpa dem med systemadministration, kundärenden, kundbesök och ge råd gällande befintliga och nya leverantörsavtal.

Rollen är en del av Goodyears Nordic TruckForce team, vilket är Goodyears dedikerade Service Network. Du kommer att ha en avgörande roll i arbetet att utvidga och utveckla nätverket, samt att höja servicenivån till och av nätverkets medlemmar. Du kommer att axla rollen som TruckForce-nätverkets kontaktperson för kunder och säljteam och hantera därtillhörande administration.

Tjänsten är placerad på Goodyears Nordic HQ på Södermalm, Stockholm, och ingår i Goodyears Nordic Commercial team. Rapportering sker direkt till Goodyears Manger for Fleet Front & Back office och, i vissa delar, till Operations Manager Fleet Nordic.

I din roll som Fleet Front office/TruckForce Agent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
  • Kundservice och support
  • Processansvar inom Helpdesk
  • Hantering av reklamationer, ärenden och back-office support
  • Bistå säljteamet med systemadministration, kundärenden, kundbesök och leverantörsavtal
  • Arbeta för att utvidga, utveckla och höja servicenivån i Goodyears Service Network
  • Vara kontaktperson för Goodyears Service Network och hantera nätverksrelaterad administration
Tjänsten som Fleet Front office/TruckForce Agent är ett konsultuppdrag på heltid som omfattar minst sex månader med tillträde omgående.

Om dig
Vi söker dig som har minst tre års arbetslivserfarenhet inom sälj eller kundtjänst. Det är meriterande om du har arbetat med sälj i callcenters och/eller däckindustrin och vi ser gärna att du har ett intresse för däckteknologi och transportverksamhet. Vidare trivs du med att arbeta i team och har förmågan att arbeta i en flexibel miljö med föränderliga kundönskemål. Det är meriterande om du har erfarenhet från detaljhandeln.

Som person har du en affärsmässig inställning, god intiativförmåga, förmåga att leda interna processer och är flexibel inför sporadiska kundbesök.

Viktigt för tjänsten är:
  • Goda datorkunskaper, särskilt inom SAP och MS Office
  • Flytande engelska och god kommunikationförmåga både muntligt och skriftligt
  • Talar finska eller danska
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Adecco är en del av det multinationella företaget Adecco Group. Adecco Group är en av världens ledande leverantörer av HR-lösningar och ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta hos flera av våra spännande kunder och varje dag utveckla dig själv och dina kompetenser. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Ta chansen att utöka ditt eget professionella nätverk med värdefulla kontakter genom oss på Adecco!

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till att vi går till jobbet varje dag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Deni Ilic via Deni.Ilic@adecco.se
Adecco´s växel 010 - 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Fleet Front office, TruckForce agent, kundtjänst, kundservice, kundsupport, leverantörssupport, helpdesk, administration, kundvård, säljare, sales support, customer support agent, customer service agent, customer support manager, customer service manger, sales support, sales agent, sales manager, customer care, vendor support, Goodyear, Quality analyst, kvalitetskontrollant, däckindustri, däckteknologi, tire business, tire technology, transportation business, transportindustri, transportverksamhet, MS Office, SAP, Södermalm, Stockholm. Solna, Adecco, callcenter,
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 11 feb 2023 (16 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.