Account Manager to Uber Eats

Account Manager to Uber Eats

Uber Eats-teamet bygger teknik för att ansluta människor till det de vill ha, när och var de vill ha det, oavsett om det är en smörgås, en burrito eller matvaror. Deras AM-team sitter på första linjen och fokuserar på att förbättra upplevelsen för restauranger, leveranspartners och konsumenter som använder deras plattform.

Om rollen:
Trots att Uber Eats är ett globalt företag har deras väg till framgång en stark lokal närvaro, de är djupt involverade i deras restauranger och leveranspartners. Territory Account Managers är de som genomför denna strategi genom att driva utvecklingen av specifika städer och områden, med fokus på deras affärspartners. Denna roll skapar möjlighet att stödja tillväxten av företagets varumärke. Rollen kräver en kombination av operativ inställning, skicklig sifferräkning och en utmärkt relationshantering. Du bör trivas i en föränderlig miljö, älska att lösa problem, trivas i en start-up kultur och framför allt brinna för deras restaurangpartners.

I rollen som Territory Account Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära:
  • Driva Uber Eats affärer i ett visst område genom att fokusera på att förbättra upplevelsen för de restauranger som använder Uber Eats plattform
  • Skapa långvariga relationer med restaurangpartners, identifiera och agera på möjligheter att ta Uber Eats leverans till nästa nivå
  • Optimera företagets restaurangpartners operativa prestanda
  • Pitcha Uber Eats marknadsföring och driva användningen av olika funktioner
  • Ta itu med komplexa operativa frågor för snabba lösningar för Uber Eats samarbetspartners
  • Agera som ambassadör för Uber Eats mission, varumärke och produkt
Positionen som Territory Account Manager är ett heltidskonsultuppdrag med anställning via Adecco. Uppdragstiden är på 12 månader med omgående start med goda chanser till förlängning.

I rollen som Territory Account Manager behöver du:
  • Examen från högskola eller motsvarande erfarenhet
  • 1-2 års yrkeserfarenhet inom account management, affärsutveckling eller liknande
  • Flytande i svenska och engelska
  • Hög grad av självständighet
  • Inställning till datadrivna beslut och bra affärsbedömning. Grundläggande erfarenhet av att arbeta med Google Sheets/Excel
  • Utmärk förmåga att lyssna, kommunicera och organisera
Kontakt
Om du har några frågor angående registrering, vänligen kontakta info@adecco.se
Om du har några frågor angående rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via deni.ilic@adecco.se

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Bygg & Hantverk, Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 21 feb 2023 (17 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.