Vikarierande receptionist till Sveriges A-kassor!

Vikarierande receptionist till Sveriges A-kassor!

Du kommer i denna roll som vikarierande receptionist få ansvara över ett flertal uppgifter och ingen dag kommer att se ut som den andra, det är viktigt att du trivs i en roll där man är spindeln i nätet och arbetar självständigt! Känner du även igen dig i ord som flexibel, organiserad och brinner för god service? Sök tjänsten redan idag!

Information om uppdraget

Du erbjuds
  • En tjänst där arbetsprestationen fyller en viktig funktion för hela företaget
  • Meriterande arbetslivserfarenhet från en varierande och serviceinriktad roll
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter
  • Svara i växeltelefon, svara på frågor samt ta emot besöker och leveranser
  • Inventering och inköp av interna beställningar
  • Utgående och inkommande post samt infokorgen
  • Kontaktperson för larmbolag, fastighetsförvaltare, lokalvård m.m
  • Hantering av nycklar och taggar
  • Se till att kontorslandskapet är välkomnande och i god ordning
  • Förbered inför möten, konferenser och utbildningar samt frukostar
Vi söker dig som
  • Goda kunskaper i MS Office
  • Erfarenhet av liknande tjänst så som kontorsansvarig eller receptionist
  • Goda språkkunskaper i svenska sam engelska
  • Problemlösarattityd
Det är meriterande om du:
  • Har kunskap inom Adobe Photoshop
  • Växelsystem Flow eller Ping
  • Erfarenhet av ett serviceyrke t.ex. kundtjänst
Dina personliga egenskaper är i fokus för den här tjänsten. Det viktigaste i rollen är att du är serviceinriktad och initiativtagande, snarare än att du har mycket tidigare erfarenhet inom området. Vi söker dig som är flexibel, handlingskraftig, organiserad, ansvarsfull och brinner för god service. Du kommer i denna roll få ansvara över ett flertal uppgifter och ingen dag kommer att se ut som den andra, det är viktigt att du trivs i en roll där man är spindeln i nätet och arbetar självständigt.

Övrig information
  • Start: 20/1-30/1
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Östgötagatan 90, 11664 STOCKHOLM
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (30 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se