

Teknisk Kundservice till Invacare
Brinner du för service, smarta lösningar och är tekniskt intresserad? Invacare är globalt marknadsledare inom medicintekniska hjälpmedel. Nu söker vi en engagerad och glad kollega till deras tekniska kundserviceavdelning i Spånga!
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter
- Hantering av inkommande ärenden över telefon och mail
- Orderregistrering
- Hantering av reklamationer
- Produkt- och leveransfrågor
- Reservdelsbeställningar
Kvalifikationer
För att lyckas bra och trivas i rollen tror vi att du som söker är genuint serviceinriktad och tekniskt intresserad. Du tycker om att bygga relationer, är noggrann i ditt arbetssätt och har ett öga för detaljer. Du klarar även av att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt och är en problemlösares mindset. Du gör dessutom gärna det lilla extra, både för kunder och kollegor och har en positiv och konstruktiv grundinställning till arbetet.
Skallkrav:
- Språk: Svenska flytande (arbetsspråk) samt grundläggande förmåga att uttrycka sig i och förstå engelska (system och vissa kunder)
- Utbildning: Gymnasieexamen
- Har ett tekniskt intresse och/eller en teknisk bakgrund
Det är meriterande om du:
- Tidigare har arbetat med kundservice
- Utbildning: Eftergymnasial eller teknisk utbildning
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Anpassningsbar
- Kvalitetsmedveten
- Samarbets- och serviceinriktad
- Social, utåtriktad och kommunikativt skicklig
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.