

Kundtjänstmedarbetare B2C hos St1!
Vi söker dig som är en serviceinriktad lagspelare, vågar ta plats och är en problemlösare utav rang. Vill du jobba i en kommunikativ roll där du jobbar nära kunder och har möjligheten att utvecklas i en spännande och rolig miljö. Vi söker dig som vill bli en del av det härliga teamet B2C på St1! Välkommen in med din ansökan.
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
- Hantera inkommande ärenden från kunder via samtal
- Hantera faktura-, saldo- och kvittofrågor
- Hantera tekniska frågor om St1 betalapp
- Hantera produktfrågor
- Felanmälningar
- Samarbeta internt med ärendeuppföljning
Kvalifikationer
- Har en avklarad gymnasial utbildning
- Har tidigare arbetslivserfarenhet inom service
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, för att kommunicera korrekt och professionellt externt och internt
- Har goda kunskaper i Outlook och Office-paketet
- Kunskaper i Salesforce
- Arbetslivserfarenhet inom kundtjänst/servicesupport via telefon och/eller mejl
- Tidigare erfarenhet av kundsupport inom bank
Vi söker dig som är en social och utåtriktad person med en känsla för service. Du som person är en teamplayer som är kommunikativ, relationsskapande och vågar fråga om det är något du inte förstår. Du tar egna initiativ, är kreativ och lösningsorienterad i ditt arbetssätt. Utöver detta kommer vi främst att fokusera på följande beteenden
- Problemlösare
- Serviceinriktad
- Självgående
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Placering: Stockholm, Bromma
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.