Har du tidigare erfarenhet inom kundtjänst och ett intresse för finansvärlden? Vill du vara med i ett växande team och göra skillnad varje dag? Här får du möjligheten att vara en del av Nstarts spännande tillväxtresa och ha roligt på vägen! Är du den vi söker? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
I rollen inom customer success kommer du framförallt arbeta med att:
Det är meriterande och din ansökan kommer att prioriteras om du:
För den här tjänsten lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och din karaktär. Som person är du flexibel, prestigelös och har en god förmåga att arbeta tillsammans med andra i ett team. Du är driven, självgående och har en god känsla för kommunikation och är mån om att sprida energi och glädje till dina kollegor. Du har gott omdöme och brukar ha lätt för att lösa utmaningar. Du har koll på vad som pågår och har ordning och reda omkring dig. Nstart tror på utveckling och lärande genom att göra och testa. De ger stort utrymme för egna initiativ, ambitioner och ledarskap. Rätt person kommer successivt att få allt större ansvar i verksamheten och växa med företaget.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse men relativt omgående
Långsiktighet: Avtal på intialt sex månader med goda chanser till överrekrytering
Omfattning: Heltid
Placering: Östermalm/City, centrala Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Område | Stockholms stad |
Yrkesroll | Service & Kundtjänst, Kundtjänst |
Typ av anställning | Heltid |
Hemsida | http://www.academicwork.se |
Sista ansökningsdag | 9 maj 2023 (47 dagar kvar) |