

Kravhandläggare till Entercard!
Har du ett intresse för bankbranschen och vill arbeta med kundkontakt? Har du känsla för service och vill arbeta i ett expansivt och internationellt företag beläget mitt i city? Sök rollen som Kravhandläggare hos Entercard idag, urval sker löpande!
Arbetsuppgifter
- Hantera inkommande samtal från kund där ni tillsammans lägger en tydlig inbetalningsplan. Du kommer även hjälpa kunderna svara på frågor om räkningar, påminnelser och kontoutdrag
- Ringa utgående samtal till kund som är sena med inbetalningar.
- Hantera administrativa uppgifter relaterat till kundärenden.
- Samarbeta med andra funktioner internt.
Kvalifikationer
- Har viss serviceerfarenhet sen tidigare.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Då företaget är verksamt i flera länder förekommer båda språken i arbetet.
Det är meriterande om du har:
- Tidigare erfarenhet av att använda telefon som främsta arbetsverktyg.
Tjänsten passar dig som har erfarenhet av en servicerelaterad roll och som tycker om att arbeta med kundkontakt. Vår kund ingår i en av de största bankkoncernerna i Sverige, så om du har ett intresse för branschen är det ett plus!
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Som person är du serviceinriktad, kommunikativ och du har god struktur i ditt arbete. Du är flexibel och har förmågan att snabbt prioritera om dina arbetsuppgifter vid behov. Du trivs i högt tempo och tycker om att ha många bollar i luften samtidigt. Vidare är du en lagspelare med god samarbetsförmåga.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.