Wisentic letar efter deras nya kollega som vill vara med och digitalisera processer i försäkringsbranschen. På Wisentic välkomnas du till ett genuint, hjälpsamt och lösningsorienterat team där utvecklingsmöjligheterna är många. I rollen som Customer Success Administrator kommer du vara experten och ha många kontaktytor i ditt arbete, både internt och externt. Du arbetar nära företagets kunder som både är mindre så väl som de största försäkringsbolagen i branschen.
Vid implementation av nya kunder hjälper du säljarna att konfigurera systemen för att matcha varje kunds behov. I det dagliga arbetet har du täta kontakter med kunder och andra intressenter, internt och externt. Du kommer vara en viktig del i second lind support. Rollen är dynamisk och du kommer ha möjlighet att påverka dina arbetsuppgifter.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och arbetat i ärendehanteringssystem.
Vid denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du har ett sinne för detaljer och tycker om att arbeta strukturerat. Du är analytisk, har en förmåga att koordinera och prioritera flera initiativ parallellt. Din sociala förmåga är god och du är kommunikativ med en lösningsorienterad och proaktiv inställning.
Övrig informationRekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
JobbkravOmråde | Stockholms stad |
Yrkesroll | Data & IT |
Typ av anställning | Heltid |
Hemsida | http://www.academicwork.se |
Sista ansökningsdag | 28 mars 2023 (49 dagar kvar) |