Har du tidigare administrativ erfarenhet och vana att hantera många informationsflöden? Nu söker dig som vill arbeta som administrativt stöd med särskilt fokus på leverantörsregistrering hos vår kund i centrala Stockholm. Välkommen med din ansökan redan idag - urval sker löpande!
Arbetsuppgifter- Att via telefon och mejl guida leverantörerna hur de registrerar sig i inköpsportalen.
- Kvalitetskontrollera registrerade leverantörsuppgifter och föra över dessa till andra affärssystem (M3, Maximo).
- Säkerställa, uppdatera och underhålla masterdata (grunddata) för leverantör i våra affärssystem.
- Utföra administrativa uppdateringar i inköpssystemet.
- Hantera andra inkommande samtal och e-post från leverantörer och interna kontakter.
Kvalifikationer- Har e gymnasieutbildning eller annan kompetens/erfarenhet som uppväger gymnasiekompetens
- Tidigare arbetslivserfarenhet (1-3 år)
- Erfarenhet av administrativt arbete (1-3 år)
- Goda kunskaper i Excel och MS Office
- Talar och skriva svenska och engelska obehindrat, då den interna och externa kommunikationen sker på bägge språken
- Har en vana att arbeta med många parallella informationsflöden
- Har lätt för att sätta sig in i nya rutiner och processer
Vi söker dig som är- Strukturerad, noggrann samt har ”öga för detaljer”
- Är en god kommunikatör
- Agerar proaktivt och är självgående
Övrig information- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid, ca 08-17
- Placering: Kungsholmen, Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.