

HR & Business Coordinator till internationella Ashfiled Nordic!
Är du en självgående administratör utöver det vanliga som trivs med många bollar i luften? Älskar du HR-administration och att arbeta med människor? Vi söker dig som omgående vill ta dig an en roll som HR & Business Coordinator på konsultföretaget Ashfield Nordic. Sök redan i dag då vi arbetar med löpande urval!
Arbetsuppgifter
- Främsta kontaktpersonen för Ashfileds konsulter
- Avtalsadministration för såväl kunder som konsulter
- Administration i HR-systemet Workday
- On- & offboarding av nya konsulter
- Administrera beställningar av nya bilar och telefoner
- Ansvarig för att företagets policys är uppdaterade och aktuella
Kvalifikationer
- Har arbetslivserfarenhet av ett servicerelaterat arbete och/eller en koordinerande arbetsroll
- Har minst 1 års erfarenhet av en roll med fokus på administration
- Har avslutad gymnasieutbildning
- Har god dator- och systemvana och grundläggande kunskaper i Microsoft Office-paketet.
- Har mycket goda kunskaper i både det svenska och engelska språket, då båda dessa språk förekommer i tjänsten
- Har ett stort intresse för HR-frågor
- Älskar att jobba med människor
- Erfarenhet av att arbeta i systemen Workday och/eller Concur
- Har erfarenhet av en liknande roll sedan tidigare
- Lösningsorienterad
- Självgående
- Hög social kompetens
Du är positiv och kommunikativt lagd samt värnar om att skapa goda och långsiktiga relationer. Vi tror även att du är detaljorienterad, strukturerad och noggrann i ditt arbete.
Övrig information
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Längd: Initialt konsultuppdrag på 6 månader, med goda chanser till förlängning
- Placering: Kungsgatan, Stockholm City.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen