

Ekonomiassistent sökes till Incoord!
Har du minst ett års erfarenhet av att arbeta i en roll som ekonomiassistent och vana vid att hantera kundreskontra? Är du dessutom noggrann, kommunikativ och ödmjuk som person? Då kan det vara precis dig vi söker för rollen som ekonomiassistent till Incoord AB. Start är omgående så det krävs att du är tillgänglig därefter. Vi arbetar med löpande urval och kommer kontakta dig som uppfyller kraven nedan. Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter
Rollen som ekonomiassistent kräver att du framförallt har mycket kontakt med dina kollegor internt men även med externa parter. Därav behöver du vara på plats på kontoret för att finnas lättillgänglig för dina kollegor om frågor dyker upp. Utöver detta kommer du även att:
- Ansvara för samt hantera hela kundreskontran.
- Sköta leverantörsreskontra, kontera och hantera fakturor.
- Göra prisändringar.
- Säkerhetsställa att alla rapporterar sina tider samt påminna om någon glömt.
- Följa upp olika projekt och arbeta med projektredovisning.
- Påminna om någon missat att attestera.
- Sköta utläggshantering samt frågor om utlägg.
- Ha koll på prislistor och indexeringar.
Kvalifikationer
- Har en avslutad eftergymnasial utbildning i ekonomi alternativt erfarenhet som motsvarar detta i en roll som ekonomiassistent.
- Har tidigare arbetat erfarenhet av att arbeta med kundreskontra.
- Har god systemvana.
- Har goda kunskaper i Microsoft Officepaketet.
- Arbetat med maconomy.
- Har erfarenhet av projektredovisning eller projektuppföljning.
Vi söker dig som är social och van vid att ha många kontaktytor. Utöver det vågar du ta för dig och har lite "skinn på näsan" samtidigt som du alltid är ödmjuk och trevlig. Du är en person som drivs av att få lära dig nya saker och ser långsiktigt på en roll som ekonomiassistent. Vidare ser vi också att du är en perstieglös person som hjälper till med det som behövs.
Övrig information- Start: Omgående.
- Omfattning: Heltid, 40h/veckan.
- Placering: Danderyd, mörby.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.