

Ekonomiassistent på deltid till Sefina!
Söker du ett meriterande extrajobb vid sidan av studierna och vill passa på att arbeta heltid under lov? Då kan denna tjänst vara intressant för dig! Rollen är perfekt för dig som vill samla på dig värdefull erfarenhet vid sidan av studierna inom leverentörsreskontra, bokföring och kontering.
Arbetsuppgifter
- I rollen kommer du främst att arbeta med leverantörsreskontra.
- Du kommer även få möjlighet att arbeta med andra delar så som: kontering, utbetalningar- manuella och filbetalningar, enklare bokföring, inscanning och sortering av post.
- Dina arbetsuppgifter kommer även att innefatta att bokföra betalningarna, svara på frågor från butiken, t.ex. kolla om en betalning kommit in, hjälpa till med likviditet i Trustly, ta emot leveranser och svara i telefon.
Kvalifikationer
- Har en pågående universitetsutbildning inom ekonomi med minst 1 år kvar.
- Har god vana av att arbeta med Office-paketet.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då detta används i det dagliga arbetet.
Det är meriterande om du har arbetat inom ekonomi tidigare.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Noggrann, självgående, orädd och trivs med att arbeta i en snabb och flexibel miljö.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.