

Dansktalande kundservicemedarbetare till Synsam
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med service och är redo för nästa steg? Drivs du även av att ta stort ansvar för ditt arbete och driva arbetet framåt? Då kan det vara dig vi letar efter! Synsams nordiska team söker nu en dansktalande kollega till deras kontor på Kungsholmen. I rollen kommer du stötta de interna kollegorna i butikerna och säkerställa att en högklassig service levereras. Skicka in din ansökan redan idag då startdatum är omgående!
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter
- Tillsammans med ditt team kommer du att hantera ärenden via mail och telefon från anställda i Synsams butiker.
- Du hjälper således Synsamkollegor på primärt den danska marknaden men även övriga nordiska marknader i frågor gällande företagets produkter, avtal, beställningar och frågor som inte kan lösas i butiken direkt
- Hantera krediteringar mm.
- Stötta och hjälpa kollegor i butiken med kundärenden.
Kvalifikationer
- Talar och skriver flytande på danska samt svenska.
- Har 1-2 års erfarenhet av att jobba med service.
- Gillar att lära sig nya saker och tar ägandeskap för sitt arbete.
Har du tidigare erfarenhet från optikbranschen är det starkt meriterande.
Som person är du:
- Serviceinriktad
- Kommunikativ
- Teamplayer
- Initiativtagande
Övrig information
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Placering: Stockholm, Kungsholmen
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen.