

Dankstalande kundservicemedarbetare till känt hårvarumärke!
Är du en framåt och serviceinriktad person som har ett öga för detaljer? Pratar du dessutom flytande danska och tycker, precis som oss, att sociala medier och digitala kanaler är the place to be när det kommer till att ge service och kommunicera med kunder? Vi söker nu en kollega till det nordiska kundtjänstteamet som kommer ansvara för kundsupporten mot den danska marknaden hos Maria Nila!
Arbetsuppgifter
Du kommer till exempel att:
- Hantera kundserviceärenden
- Svara på frågor och bemöta kunder via sociala medier och övriga digitala kanaler
- Hantera säljförfrågningar och inkomna ordrar
- Hantera reklamationer
- Dagligen ansvara för säljstatistiken tillsammans med övriga kollegor i teamet
- Löpande arbeta med förbättring av interna processer och strukturer
Kvalifikationer
Vi söker dig som
- Har tidigare erfarenhet i en roll där kundservice är centralt
- Goda kunskaper i svenska, danska och engelska
- Har en god kommunikationsförmåga med känsla för kunden
- Har intresse för skönhets-industrin
Vi kommer även att se starkt till dina personliga egenskaper. Vi ser att du:
- Har god kommunikativ förmåga
- Är en lagspelare
- Tycker om att bygga relationer med andra
- Kan driva ditt eget arbete framåt
- Start: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid, med inledande 6 månaders provanställning
- Placering: Östermalm, Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.