

TEKNISK SUPPORT TILL VÄRLDSLEDANDE VOLUMENTAL!
Det världsledande FitTech-bolaget Volumental arbetar för att hjälpa människor världen över med att hitta rätt passform i förhållande till skostorlek. Detta gör de genom en mjukvara för 3D-scanning och som bland annat gör det möjligt att skapa produkter efter ens personliga kroppsform. De grundades 2012 och når i dagsläget ut till över 52 länder samtidigt som de samarbetar med stora märken såsom New Balance, Bauer, The Athlete´s Foot, Ecco och XXL. De önskar nu att få utöka sitt team och söker efter en driven och serviceinriktad Customer Support Technician. Låter detta som någonting för dig? Sök då tjänsten redan idag då vi tillämpar ett löpande urval!
Arbetsuppgifter
- I tjänsten hos Volumental ansvarar du bland annat för att:
- Hantera 2nd line support och supportera kollegor i 1st line support
- Ta emot ärenden via tickets från bolagets kunder samt erbjuda proaktiv support
- Felsöka och identifiera produktfel
- Reparera och återställa 3D-scanners
Kvalifikationer
I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, men för att kvalificera för tjänsten söker vi dig som:
- Har tidigare arbetslivserfarenhet där kundkontakt har varit en central del av arbetet
- Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift då det används i det dagliga arbetet
- Det ses som meriterande om du har erfarenhet av arbete i en liknande roll
- Kvalitetsmedveten
- Serviceinriktad
- Kommunikativ
- Problemlösande
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Stockholm, Södermalm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Volumentals önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.