

Customer Experience Support till BookBeat!
Slår ditt hjärta lite extra för böcker, problemlösning och kundupplevelser? Är du en person som brinner för att ge kunder bästa möjliga service och gillar att sätta dig in i kluriga frågor? Nu har du möjlighet att bli en del av Bookbeats Customer Experience Team! Här välkomnas du av ett härligt gäng kollegor som hjälper varandra varje dag. Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag urval sker löpande.
Arbetsuppgifter
Som Customer Experience Support kommer du att lära dig allt om hur BookBeat fungerar och ansvara för att lösa mer komplexa kundärenden. Du kommer exempelvis:
- Hantera ärenden som kommer in via mail
- Ansvara för att levera en kundupplevelse av världsklass
- Sammarbeta internt för att lösa problem och analysera kundmönster
För att lyckas i tjänsten krävs det att är duktig på att utrycka dig på svenska framförallt i skrift. Du har ett lösningsorienterat förhållningsätt och brinner för att ge kunden den absolut bästa upplevelsen.
Kvalifikationer
- Har tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst, kundsupport, eller dylikt
- Har god dator- och mailvana
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, då båda språken används i det dagliga arbete
- Har erfarenhet av arbete med app, e-handel eller en prenumerationstjänst
- Problemlösande
- Serviceinriktad
- Samarbetsinriktad
Vid den här rekryteringen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen krävs det att du får energi av att ge service av världsklass och du trivs med att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö. För dig är inget problem för litet eller stort eftersom du är en problemlösare av rang. Du är social och uppskattar kontakten med olika typer av människor. Du en riktig "doer", lagspelare och delar gärna med dig av din kunskap och erfarenhet. Dessutom är du nyfiken på att lära dig allt om hur BookBeat fungerar!
Övrig information
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid, 6 månader med goda chanser till förlängning
- Placering: Stockholm, Sveavägen
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.