Campaign Manager DOOH till bolag inom mediabranschen!

Campaign Manager DOOH till bolag inom mediabranschen!

Sveriges största helhetsleverantör som hjälper både partners och annonsörer att skapa mer framgångsrika digitala affärer, söker nu ytterligare en kollega till deras team. Du blir en del av ett familjärt bolag med härlig stämning, där de gärna hittar på saker efter arbetet för att skapa tätare samarbeten och för att ha kul tillsammans. Trivs du att arbeta i en roll där ingen dag är den andra lik och i en ambitiös atmosfär, så har du nu möjligheten att vara med på den fortsatta resan. Välkommen in med din ansökan!

Information om uppdraget

Academic Work söker för vår kunds räkning en Campaign Manager till deras kampanjteam som i dagsläget består av 6 personer. Bolaget har idag cirka 30 anställda som är uppdelade i tre olika team där du utöver ditt eget även kommer samarbeta med både sälj- och partnerteamen. För att axla den här rollen ska du trivas med att arbeta med flertalet kontaktytor där du till en start får möjligheten att lära från dina mer erfarna kollegor. Du får även in foten på ett spännande bolag där det händer mycket och som hela tiden håller sig uppdaterade med trender och nyheter i branschen.

Du erbjuds
  • Möjligheten att arbeta på ett bolag med en fantastisk kultur och sammanhållning med kontor i centrala Stockholm.
  • Möjligheten att jobba med utomhuskampanjer- ett område som är ett viktigt fokusområde för bolaget där du får möjligheten att vara med och forma rollen och processen.
  • Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget där ditt intresse och erfarenhet kommer styra din resa framåt förutsatt att du visar framfötterna.
Arbetsuppgifter

Som Campaign Manager DOOH kommer du att ha ett övergripande kampanjansvar för utomhuskampanjer. Du ansvarar för kampanjen från att den kommer in som en bokning till att en slutrapport görs. Utöver detta kommer du att:
  • Bygga och underhålla kundrelationer för att ge den bästa servicen.
  • Stötta kollegor internt vid frågor om DOOH.
  • Ansvara för testning/kontroll av annonsmaterial så att de är tekniskt rätt gjorda för publicering i kampanj.
  • Stötta och vara backup för resterande Campaign Managers i teamet.
Vi söker dig som
  • Har en avslutad eftergymnasialutbildning med fördelaktig inriktning mot media, kommunikation eller likvärdigt.
  • Har tidigare arbetslivserfarenhet av en servicenäraroll som support eller kundtjänst alterntivt som administratör.
  • Har goda kunskaper i Office Paketet.
  • Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska då kommunikationen sker på båda språken.
Det anses för tjänsten meriterande om du besitter en god systemvana och/eller har tidigare erfarenhet inom bokningssytem.

Vi söker dig som är
  • Serviceinriktad
  • Kvalitetsorienterad
  • Strukturerad
  • Anpassningsbar
Övrig information
  • Start: Omgående eller efter överenskommelse.
  • Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning
  • Placering: Birger Jarlsgatan 57A, Stockholm.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Marknadsföring, Marknadskoordinator
Typ av anställning Heltid
Rekrytering hanteras av Academic Work
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (36 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Leeads agerar kommersiell partner åt publicister och annonsörer där de bidrar med mer än bara intäkter. De skapar de bästa förutsättningarna för deras partners digitala affär. De har hög kunskap om de system, lösningar och plattformar som finns.