Vill du jobba på ett företag i framkant? I den här rollen som B2B-support agent får du möjlighet att ge teknisk support och proffsig service till företagskunder samt utveckla dina kommunikativa och administrativa förmågor i en professionell miljö! Vi jobbar med löpande urval så välkommen med din ansökan redan idag!
Som B2B support kommer du att arbeta med att ge teknisk support och proffsig service till företagskunder. Du kommer till exempel att:
* Hantera kunder/ärenden via telefon och mail
* Ge förstklassig service genom att svara på produktfrågor och ge teknisk support
* Följa upp utvalda ärenden för att säkerställa att lösning/service utförs enligt överenskommelse
* Registrera kundinteraktioner och kontakter korrekt för att säkerställa bästa möjliga upplevelse
ArbetsuppgifterSom person är du flexibel och trivs i en organisation som ständigt utvecklas. Du är serviceminded och sätter alltid kunden i första rummet. Vidare har du förmågan att se helheten och tänker proaktivt kring de problem du ställs in för. Vi ser det som en självklarhet att du är intresserad av att lära dig ny teknik och att du drivs av att hjälpa andra.
Övrig information
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
JobbkravOmråde | Stockholms stad |
Yrkesroll | Service & Kundtjänst, Kundtjänst |
Typ av anställning | Heltid |
Hemsida | http://www.academicwork.se |
Sista ansökningsdag | 25 mars 2023 (49 dagar kvar) |