

AddSecure söker dig med god kundvana!
Har du vana av att jobba över telefon och ett intresse av att utvecklas inom tekniksupport? AddSecure söker dig med rätt driv och motivation till deras snabbväxande och relationsorienterade team! Ta chansen och sök tjänsten idag!
Arbetsuppgifter
First-line teamet är väldigt viktigt för företaget i stort, då de varje dag har nya leveranser och felsökningar att hantera tillsammans med deras kunder och partners. Du förväntas driva ditt eget arbete framåt och motiveras av stora kundvolymer. Förutom detta söker vi dig med följande personliga egenskaper:
Serviceminded - då rollen innebär mycket kundkontakt
Kommunikativ - då du förväntas kommunicera både internt och externt, skriftligt och muntligt
Problemlösande - då det dagliga arbetet handlar om att lösa problem tillsammans med och åt kunder
Strukturerad - Då det finns stora krav på att kunna dokumentera/logga det arbete som utförs
Kvalifikationer
- Har någon form av erfarenhet av att kundbemötande eller support
- Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift
Addsecure arbetar med hantering av data och kommunikation på ett säkert sätt och därmed är många av deras tjänster säkerhetsklassade. Denna tjänst är säkerhetsklassad och därför kommer en säkerhetsprövning genomföras innan uppdraget kan påbörjas, i enlighet med säkerhetsskyddslagen.
Övrig information- Start: Enligt överenskommelse
- Arbetstider 8-17
- Placering: Telefonplan
- Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Addsecures önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work (sts04@academicwork.se ).
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.