First Line supporttekniker till Stockholm

First Line supporttekniker till Stockholm

Dina arbetsuppgifter

Xllnc Advise söker supporttekniker till vår kunds servicedesk i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta tillsammans med ett gäng härliga kollegor i fräscha och ljusa lokaler.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Teknisk support via telefon och mail till slutanvändare
  • Kontohantering i Active Directory
  • Felsökning av både mjuk- och hårdvara
Din profil

Xllnc Advise söker dig som är teknikintresserad, social, driven och serviceinriktad. Du ska även tycka om problemlösning och vara stresstålig. Det är viktigt att du trivs med att växla mellan att arbeta självständigt och har lätt för att samarbeta med andra.

Krav:
  • Minst 1 års erfarenhet av servicedesk
  • Du ska kunna behärska svenska samt engelska både i tal och skrift.
Meriterande:
  • Van vid att arbeta i olika ärendehanteringssystem
  • Erfarenhet inom Active Directory
  • Kunskaper inom ITIL
Om oss

På Xllnc Advise värdesätter vi varje individs utveckling. Hos oss får du möjlighet att utvecklas och lära dig nya saker. Vi värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.

Uppdraget är en del av vår konsultuthyrning. Du kommer vara anställd av Xllnc Advise och arbeta som konsult ute hos vår kund.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Villkor

Arbetstider: skiftgång 07-22 + 1 helgdag var 6e vecka
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Start: Omgående
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Xllnc Advise Recruitment AB
Sista ansökningsdag 19 juli (28 dagar kvar)