First Line supporttekniker i Stockholm

First Line supporttekniker i Stockholm

Dina arbetsuppgifter

Xllnc Advise söker en supporttekniker till vår kunds servicedesk i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta tillsammans med ett gäng härliga kollegor i fräscha och ljusa lokaler.

I arbetsbeskrivningen ingår det att man hanterar inkommande ärenden enligt satta rutiner. Det kan innebära samtalshantering, mail samt chatt. Rollen kommer att innebära att man hjälper till i två olika team så den kräver att man är flexibel och social.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Teknisk support via telefon och mail till slutanvändare
  • Felsökning av både mjuk- och hårdvara
Din profil

För att bli framgångsrik i rollen krävs att du alltid har service i fokus, mot kund och kollegor samt har en hög kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Har en vilja att förbättra och utveckla verksamheten och tar ansvar för de arbetsuppgifter som du handhar. Tjänsten kräver också att du är flexibel, har lätt att samarbeta och är van vid att arbeta i en föränderlig miljö med högt tempo.

Krav:
  • Minst 1 års erfarenhet av servicedesk
  • Du ska kunna behärska svenska samt engelska både i tal och skrift
Meriterande:
  • Van vid att arbeta i olika ärendehanteringssystem
  • Erfarenhet inom Active Directory
  • Kunskaper inom ITIL
  • IT-vana
Om oss

På Xllnc Advise värdesätter vi varje individs utveckling. Hos oss får du möjlighet att utvecklas och lära dig nya saker. Vi värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Xllnc Advise och arbeta som konsult ute hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcker sig långsiktigt framåt förutsatt att alla parter är nöjda.

Villkor

Startdatum: Omgående
Omfattning:100%
Plats: Stockholm
Språk: svenska samt engelska
Arbetstider: skiftgång 07-22 + 1 helg var 6e vecka

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Xllnc Advise Recruitment AB
Sista ansökningsdag 31 dec (75 dagar kvar)