Säljkoordinator

Säljkoordinator

Vitamin Well är ett svenskt företag som sedan starten 2008 växt kraftigt och består idag av sex varumärken; Vitamin Well, NOCCO (No Carbs Company), Barebells,NOBE aloe vera, Smiling och Tyngre. Vi finns representerade i större delen av Europa, USA samt delar av Asien.

Vitamin Well-koncernen består av drivna personer med intresse, engagemang och hjärta för vår verksamhet. Att arbeta på Vitamin Well innebär att arbeta tillsammans i högt tempo med fokus på innovation och affärsnytta. Det är medarbetarna som gör skillnad varje dag och som är vår främsta konkurrensfördel. Men vår resa har bara börjat. Vill du vara med?

OM TJÄNSTEN

Vi söker dig som är noggrann, positiv och driven med hög arbetsmoral till ett roligt jobb som säljkoordinator på Vitamin Wells huvudkontor. Som medarbetare hos oss erbjuds du en arbetsmiljö som präglas av engagemang och framåtanda. Korta beslutsvägar gör att en idé snabbt blir till verklighet, den entreprenöriella andan genomsyrar hela verksamheten och de människor som jobbar i den. Varje enskild individs prestation påverkar företagets framgång därför värdesätts alla roller i företaget lika mycket. Vi är ett innovativt företag som vill göra allt lite annorlunda, lite bättre. Nu söker vi efter nästa medarbetare som vill vara med på denna resa.

ARBETSUPPGIFTER

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för inköp, orderhantering och logistik av sälj- och marknadsorganisationens kylbeställningar. Det innebär att ta emot beställningar, hämtningar, serviceärenden och hantera inkommande samtal från kunder. Du kommer ha daglig kontakt med vår kylleverantör och agera spindeln i nätet för både den svenska organisationen och övriga exportmarknader. Du kommer även hantera större butiksinventarier, uppdatera sortimentet med nya kylmodeller och driva kampanjprojekt inom ditt område. Arbetet innebär även ansvar över våra kylkontrakt, fakturaadministration, budgetplanering och uppföljning.

VI SÖKER DIG SOM

Trivs bra i en arbetsmiljö där det är ett högt tempo och snabba beslut, trots att dina uppgifter är lugnet i stormen – du trivs med planering och struktur samt värdesätter att leverera inom deadline med gott resultat. Du är glad och ödmjuk mot såväl kunder som kollegor. Det är viktigt att din grundinställning är att allt är möjligt och inser att vi alltid gör vad som krävs. Vi söker dig som har mycket goda kunskaper inom Officepaketet (Excel, Word & Powerpoint) och tycker det är roligt att jobba med administrativa uppgifter. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet inom administration, gärna med inriktning försäljning. Du är välorganiserad, inne sitter hög arbetsmoral och trivs med att jobba i en föränderlig miljö.

Tjänsten är på heltid måndag till fredag, baserad på vårt nya huvudkontor på Sturegatan 11 i Stockholm och du ingår i säljavdelningen. Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående.

VÅR REKRYTERINGSPROCESS

Som en del av rekryteringsprocessen kan vi komma att be dig genomföra ett personlighetstest samt ett test som mäter logisk slutledningsförmåga. Syftet med testerna är att på ett så objektivt sätt som möjligt utvärdera kandidater och identifiera bästa möjliga matchning mot rollen. Testerna är baserade på gedigen forskning och tas genom vår partner Alva Labs.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 26 aug 2022 (8 dagar kvar)