Customer Relation Manager som brinner för kundnöjdhet!

Customer Relation Manager som brinner för kundnöjdhet!

Är du en person med stor drivkraft och hög social kompetens som värdesätter kundnöjdhet och att bidra till en professionell kundmiljö? Är du redo för din nästa utmaning där du ges chansen att driva de frågor du brinner för?

Då ska du absolut söka rollen som Customer Relations Manager hos Visma Enterprise!

Om rollen

I rollen som Customer Relations Manager hos Visma får du en omväxlande roll med stort eget ansvar. Du blir de facto den första kontakten kunden har med oss i ärenden som berör vårt servicepaket och säljinfo. Vidare är det även du som kommer bli vårt öra mot marken för vår community, där du tillåts skapa, uppdatera och publicera innehåll, samt föreslå och lansera nya koncept och stödja våra redaktörer i organisationen.
Placering för tjänsten är Göteborg, Stockholm, eller Ängelholm. Hybridarbete erbjuds.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer bestå av:
  • Försäljning av vårt servicepaket
  • Ansvara för servicelinje och besvara inkommande samtal från kunder som har ett servicepaket
  • Ansvara för säljinfo-mail - här är du vår första kontakt med kunden tex inkommande formulär från hemsidan
  • Community-ansvar - agera som vår person mot Community och producera, uppdatera och publicera innehåll
  • Resultatmål
Vem tror vi att du är?

Vi tror att du är en eldsjäl som gillar att prestera i säljsammanhang men också någon som vet hur man knyter och bibehåller långvariga kontakter med kunder. Du kommunicerar professionellt med kunder, är noggrann och vill hålla hög kvalité i arbetets alla faser. Vi tror även att du också värdesätter utmaningar och gillar att arbeta mot konkreta mål där kundrelationer står i fokus. Slutligen hoppas vi att du har god social kompetens och gillar att visa framfötterna, presentera nya förslag och komma med idéer på löpande band.

Om teamet

Teamet består av 8 personer, där de flesta är Key Account Managers för våra produkter Agda PS, HR-plus och Medvind, men även en projektledare med fokus på våra interna säljprocesser som kommer jobba väldigt nära dig. Vi har alla nära till skratt, högt i tak och gillar kunskapsutbyte där vi får ta del av varandras kompetens.

Varför ska du söka, och vad erbjuder Visma dig?

Visma Enterprise AB tillhör den Nordiska koncernen Visma som är Skandinaviens största IT-koncern. Hos oss finns möjligheter - och vi vill att alla våra medarbetare ska få ta vara på dessa. Vi låter dig växa, vill se dig utveckla din kompetens och briljera med dina framgångar.

Vi erbjuder dig en flexibel arbetsplats, där du tillåts jobba enligt vår hybridmodell, både hemma samt på kontoret, konkurrenskraftiga villkor och en god balans mellan arbete och fritid.

Har vi precis beskrivit dig och allt du brinner för? Toppen! Sök isåfall tjänsten senast den 27 december 2022.

Vid eventuella frågor eller funderingar är du även välkommen att kontakta Frida Wahlgren, Manager Customer Success, Visma Enterprise AB.

frida.wahlgren@visma.com

0702-302714
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Försäljningschef
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 13 jan 2023 (38 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Visma is a leading provider of core business software for a more efficient and resilient society. We simplify the work of companies and organisations of all sizes, empowering people and helping businesses grow and thrive.

Think of Visma as an ecosystem of companies, cultures, and people, united by shared values and the vision to shape the future of society through technology.