Trevlig 2nd line support till Device Services på Tres produktavdelning

Trevlig 2nd line support till Device Services på Tres produktavdelning

Nu söker vi vår nästa stjärna till supporten på vår fantastiska avdelning Device Services som är en del av Product Management.

Din nya roll som Champion på Tre:

Som 2nd line support har du det viktiga och självgående ansvaret att agera säljstöd till våra interna som externa sälj- och service kanaler. Det är alltså till dig vi andra Treor vänder sig till för att lösa de lite trixiga och knepiga ärenden som då och då uppstår. Då du är den som själv ansvarar för funktionen så är rollen bred och innebär bland annat enhetens supportkanaler (till störst del gällande reparationer) och hjälper våra kollegor så att de alltid har rätt svar att ge till våra kunder.

Vi är Challangers och gillar att utmana oss själva. Tillsammans med teamet kommer du identifiera förbättringspotential i nuvarande system och processer, samt att driva utvecklingen av vår supportfunktion. Du kommer att arbeta nära de övriga medarbetarna inom enheten - i synnerhet produktägare och controller - och få en unik erfarenhet och kunskap kring hur en telekomoperatör arbetar med bland annat hårdvarurelaterade tjänster såsom reparation, försäkringar och inbyten.

Vem är vår nya Buddy?

I den här rollen behöver du vara en fena på 2nd line ärendehantering från en liknande säljstödsfunktion. Kanske har du erfarenhet från en liknande verksamhet inom telekom? Främst behöver du vara duktig på att jobba i flera system parallellt, ha en god föreståelse för en produkts livscykel och hur ditt bidrag skapar en helhetsupplevelse för vår kund och dina kollegor.

För att trivas i rollen är du en problemlösare som är lite trixig och fixig. Du har ordning och reda omkring sig och gillar att ta dig an lite utmanande ärenden på ett fokuserat sätt. Precis som oss övriga teamet som lever du upp när du trivs och delar med dig av positiv och konstruktiv energi.

Du behöver kunna uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska.

Vill du bli en Trea? Vad trevligt!

Vi erbjuder en organisation som andas framåtanda, gemenskap, öppenhet och engagemang. Vi håller till i nya och toppmoderna lokaler precis intill Globen, byggda specifikt för medarbetarna på Tre. Vi är stolta över vår mycket starka företagskultur där du dagligen möter glädje och drivna medarbetare och för sjunde året i rad har vi vunnit topplacering i Great Place to Work.

Vi tar enbart emot ansökningar via denna annons och kommer hålla intervjuer löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag. För mer information om tjänsten kontakta ansvarig chef Carl-Magnus Sandenskog (carl-magnus.sandenskog@tre.se) Ansök via länken.

Varmt välkommen till Tre!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Säljsupport
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 10 mars 2021 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till Tre.