Dansktalande Kundservicestjärna sökes till Maria Nila!

Dansktalande Kundservicestjärna sökes till Maria Nila!

Pratar du flytande danska, är en stjärna på det digitala och brinner för kundservice? Är du också intresserad av skönhet, trender och hållbarhet? Då har du kanske hittat ditt drömjobb!

Vi söker nämligen en organiserad och kundinriktad dansktalande kollega till vårt nordiska kundserviceteam i centrala Stockholm! Välkommen till ett internationellt framgångsrikt bolag med en familjär miljö och för rätt person finns fina utvecklingsmöjligheter i ett växande företag. Du kommer att vara en värdefull resurs för oss och ansvara för kundsupporten framförallt mot den danska marknaden men rollen innebär även att du kommer arbeta med andra marknader via våra sociala medier och vår webbsida.

"Det är ett händelserikt bolag att arbeta på där man får utvecklas och chansen att göra så. Det är alltid något nytt som händer och en omväxlande arbetsmiljö. Ett personligt och familjärt team som har väldigt roligt tillsammans." Elin, framtida kollega.

Rollen är varierande och innebär att du arbetar både självständigt och i nära kontakt med övriga kollegor. Som Customer Service medarbetare ser vi gärna att du tar egna initiativ, jobbar effektivt och är mycket servicemedveten. Kunskaper i engelska är viktigt då du även kommunicerar med internationella kunder. Arbetet är förlagt på vårt trivsamma Stockholmskontor som är centralt beläget. Du kommer att arbeta nära både marknadsavdelningen och våra säljare samt fungera lite som spindeln i nätet.

Ansvarsområden:
  • Primär kontaktperson för den danska kundsupporten samt ingå i det övriga nordiska kundserviceteamet
  • Hantera mejl och telefonsamtal från kunder och slutkonsumenter
  • Support på våra olika kanaler på sociala medier
  • Orderhantering
Kvalifikationer:
  • Flytande språkkunskaper i danska, svenska och engelska. Språkkunskaper i norska är meriterande men ej krav
  • Arbetslivserfarenhet från en liknande roll samt kundkontakter via telefon och mejl
  • Driven och initiativtagande personlighet med struktur och ett öga för detaljer
  • Erfarenhet av att arbeta i ett ordersystem är meriterande; gärna inom Magento/Pyramid
  • Intresse för skönhetsprodukter och trender samt delar våra värderingar kring djurliv och miljö
Praktisk information:
Rollen är en tillsvidareanställning på heltid.
Start omgående eller enligt överenskommelse.
Vi har kollektivavtal och arbetet är förlagt på kontorstider mån-fre 08:00-17:00.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Maria Nila med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Julia på 070 759 76 66 eller julia@thewofi.se . Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Vi rekommenderar därför att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig!

Vi är Maria Nila
Maria Nila är ett familjeägt företag som för tillfället är det snabbast växande hårvårdsvarumärket i norra Europa. Vi producerar våra produkter i Sverige, har en egen säljkår i fyra nordiska länger och en distribution till över 30 länder runt om i världen. Med vår 100 % veganska produktportfolio tror vi att den bästa affärsmodellen för framtiden handlar om att ta hand om både djur och miljö. Vi är ett dedikerat team och vi tror att hårt arbete och stark gemenskap är vår nyckel till framgång och resa i att vara den största och mest hållbara aktören i vår bransch. Besök gärna oss på https://marianila.com/se/ och spana gärna in https://www.youtube.com/watch?v=oFCyeAWBYPg
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 1 nov 2019 (13 dagar kvar)