Customer Service Desk Analyst

Customer Service Desk Analyst

Brinner du för kundservice, är intresserad av IT och gillar problemlösning? Då har vi drömjobbet för dig! Vi söker en Customer Service Desk Analyst som vill vara med på vår expansiva resa inom betallösningar.

Din roll
I rollen som Customer Service Desk Analyst ansvarar du för IT- support till våra nationella och internationella kunder via telefon och mail. Det innefattar att ge support inom vår mjuk- och hårdvara för de applikations och betalningslöningar The payment House levererar. Du tar emot, registrerar, fakturerar och följer upp ärenden. Du har det övergripande ansvaret för introduktion och upplärning av våra system till våra kunder.

Som Customer Service Desk Analyst har du en koordinerande roll och agerar som problemlösare och affärsstöd även internt. Du deltar i projekt, skapar rutiner och mallar samt sköter insamling, dokumentation och analys av information. Du underhåller kundregister och ser till att våra produkter är uppdaterade ute hos kund. Det är en varierande och formbar roll och för rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter.

Du välkomnas till ett start-up bolag med kontor i Älvsjö, Varuvägen 9 och rapporterar till CIO som utgår från Lettland.

Din profil
För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet från kundservice via mail och telefon samt kunskaper i officepaktet. Du behärskar både svenska och engelska i såväl tal som skrift, då engelska är koncernspråket. Vidare har du god förståelse av våra skandinaviska språk. Du är tekniskt kunnig inom molntjänster och mobil,webb och databasapplikationer. Du har förmåga att arbeta i både Windows samt Mac. Det är meriterande om du har erfarenhet från bank och betallösningar.

Som person är du driven och serviceinriktad. Du har förmåga att skapa förtroende och utveckla goda kundrelationer. Du är noggrann, strukturerad och drivs av att lösa problem. Du trivs i en föränderlig miljö och är prestigelös i din roll samtidigt som du har ett stort intresse för IT.

Ansökan
Vill du bli en av oss? Ansök redan idag då urval sker löpande, dock senast den 26 april 2019. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Om du inte har ditt CV och personliga brev tillgängligt kan du även registrera en ansökan med din LinkedIn profil. Har du frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Josefin Träpja, tel. 0768 – 24 60 04

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Kontaktperson Josefin Träpja
Telefon 0768 24 60 04
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://thepaymenthouse.com/
Sista ansökningsdag 26 apr 2019 (7 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

The Payment House en Global Omni channel end-2end, B-2B payment plattform specialist som levererar lösningar till ett brett utbud av affärssektorer. Vårt fokus ligger på att ta till vara på den senaste tekniken och marknadens mest avancerade mPos-lösningar. Tillsammans med vår mobila betalningslösning eeZee pay, kan vi leverera mycket effektiva produkter och tjänster till våra kunder, vilket ger dem tillgång till ett brett utbud av betaltjänster. Genom våra partners kan vi leverera betalningslösningar som täcker alla behov som våra kunder har.