Säljsupport till Swedbank Finans i Stockholm

Säljsupport till Swedbank Finans i Stockholm

Nu söker vi en administrativ säljsupport med intresse för ekonomi till Swedbank Finans i Stockholm. Välkommen med din ansökan!

Trivs du i en roll som administratör där du får ha kontakt med kunder? Tycker du om att ge god service i varierade ärenden? Gillar du även att skapa förtroende och bygga långsiktiga relationer? Vi söker nu en administrativ säljadministratör till Swedbank Finans i Stockholm med start omgående. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som administrativ säljsupport på Swedbank Finans kommer du att ha en viktig roll hos en av Sveriges storbanker. Här kommer du att får verka i ett högt tempo och vara i en lärorik och utvecklande miljö. Du kommer få en grundlig upplärning och kontinuerlig uppföljning av ditt arbete och ingår i ett välfungerande team om ca 7 personer där hjälpen alltid finns nära till hands.

Swedbank Finans erbjuder heltäckande leasinglösningar för företag över hela Sverige där du kommer ha en central roll för att ge den bästa servicen och arbeta både proaktivt och aktivt med att skapa nöjda kunder. Swedbank Finans har en tydlig vision om ett bemötande som alltid utgår från värderingarna - enkel, öppen och omtänksam.

Dina framtida arbetsuppgifter

I rollen som administrativ säljsupport på Swedbank Finans kommer du att:
  • ha daglig kontakt med företagskunder via telefon och mejl
  • hjälpa kunder med varierade frågor om produkten samt identifiera kundernas behov
  • assistera i arbetet med rapporter och analys
  • sköta administration och registrering i system
  • hantera fakturering
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett konsultuppdrag på heltid med kontorstider måndag till fredag. Tänkt start är omgående och uppdraget förväntas pågå till 31 mars 2019, med möjlighet till förlängning. Du kommer att sitta i fräscha lokaler på Swedbanks huvudkontor i Stockholm (Sundbyberg).

VEM ÄR DU?

För att trivas i denna roll tror vi att du:
  • har erfarenhet av kundtjänst eller försäljning och drivs av att leverera service i världsklass
  • är intresserad av eller har erfarenhet från finans/leasing eller bilar
  • har jobbat med administration och/eller ekonomi
  • har du dessutom en utbildning inom ekonomi är det meriterande
  • ser långsiktigt på denna tjänst
INTRESSERAD?

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Mer info
Kontaktperson Amanda Karlsson
Telefon 073-153 61 74
Område Sundbyberg
Yrkesroll Försäljning, Säljsupport
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.tng.se/
Sista ansökningsdag 8 dec (21 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

TNG är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag som rekryterar fördomsfritt. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att se bortom fördomar kan vi hitta kandidater som andra inte ser - dessutom snabbare! Det gynnar våra kunder och jobbsökare samt bidrar till mångfald och en hållbar arbetsmarknad. Många av Sveriges mest attraktiva företag har upptäckt vårt synsätt och vi växer snabbt. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.